Gjest Minimi Skrevet 27. februar 2007 #501 Del Skrevet 27. februar 2007 Mulig det bare er jeg som ikke har fått det med meg, men Mentor og Laila ble kjærester etter Farmen... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155777 ← Det har ikke jeg fått med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 27. februar 2007 #502 Del Skrevet 27. februar 2007 Her står det litt om Hanne og Anders. Hanne og Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. februar 2007 #503 Del Skrevet 27. februar 2007 Det hadde ikke jeg heller fått med meg! Så koselig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 27. februar 2007 #504 Del Skrevet 27. februar 2007 Er det egentlig dette som skjer på onsdagen? Sabotasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. februar 2007 #505 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg tror nok sabotasjen vi fikk se glimt av er en del av opplegget på Farmen. Det var jo filmet nærbilder av de som holdt på med øks og lykter borte ved låvebrua. Så filmteamet var jo tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 27. februar 2007 #506 Del Skrevet 27. februar 2007 Stakkars kua Jeg visste om Laila og Mentor Håper at en av trekløveret blir valgt til førstekjempe Tror Mikkels tårer var gledestårer, så det er nok brev eller besøk vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. februar 2007 #507 Del Skrevet 27. februar 2007 Blir spennende å se fortsettelsen! Håper fortsatt Laila eller Mikkel vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 27. februar 2007 #508 Del Skrevet 27. februar 2007 håper cecilie blir valgt som førstekjempe. men det gjør hun dessverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. februar 2007 #509 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg tipper de får brev hjemmefra. Også tror jeg at uansett hvem Astrid velger som førstekjempe vil velge Cecilie som andrekjempe og da har vel Mikkel og Astrid fått det som dem vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 27. februar 2007 #510 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg tipper de får brev hjemmefra. Også tror jeg at uansett hvem Astrid velger som førstekjempe vil velge Cecilie som andrekjempe og da har vel Mikkel og Astrid fått det som dem vil. ← Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2007 #511 Del Skrevet 27. februar 2007 Mulig det bare er jeg som ikke har fått det med meg, men Mentor og Laila ble kjærester etter Farmen... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155777 ← Det har ikke jeg fått med meg heller.. Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 28. februar 2007 #512 Del Skrevet 28. februar 2007 Trur Mikkel og Astrid vil at Solveg skal velge Cecilie og siden Solveig har best sjans til å vinne, går Cecilie ut og velger Astrid eller Mikkel til storbonde... Syns fortsatt at Astrid er fantastisk lat. Hmfr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderpia Skrevet 28. februar 2007 #513 Del Skrevet 28. februar 2007 Lurer på hvor lenge det går før Astrid finner ut at Mikkel lurer henne også. Den mannen er ganske smart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 28. februar 2007 #514 Del Skrevet 28. februar 2007 Trur Mikkel og Astrid vil at Solveg skal velge Cecilie og siden Solveig har best sjans til å vinne, går Cecilie ut og velger Astrid eller Mikkel til storbonde... Syns fortsatt at Astrid er fantastisk lat. Hmfr ← Det tror jeg også. Men hadde vært liiitt kjekt at Solveig røyk, hun virker helt ufordragelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 28. februar 2007 #515 Del Skrevet 28. februar 2007 Har ikke fått sett i dag. Solveig ble altså valgt som førestekjempe?? Tar gjerne imot ett lite referat fra dagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 28. februar 2007 #516 Del Skrevet 28. februar 2007 Det tror jeg også. Men hadde vært liiitt kjekt at Solveig røyk, hun virker helt ufordragelig. ← Enig... Astrid er en utrolig dårlig storbonde. Hun er lat og prippen MIKKEL ER SMART OG SLU - STÅ PÅ - JEG HEIER FORTSATT PÅ DEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. februar 2007 #517 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg synes Mikkel er herlig! Heia Mikkel! Det er jo et spill, og han spiller det BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 28. februar 2007 #518 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg håper ikke cecilie,astrid eller mikkel vinner. heller en av de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 28. februar 2007 #519 Del Skrevet 28. februar 2007 Planen er sikkert at Solveig skal velge Cecilie - for det gjør hun jo sikkert...Om hun da ikke velger Laila - hun skjønner sikkert Mikkels taktikk. Heier fortsatt mest på Ole Magnus og Laila. Og LITT Mikkel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. februar 2007 #520 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg vat da søren hvem jeg skal holde med lenger jeg.. Finner meg selv i å sitte å like Mikkel. Bare ikke Solveig og Hanne vinner de er så fæle til å prate dritt om de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå