Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Jeg er også spent på den overraskelsen! Syntes det så ut som om Mikkel også gråt? Kalvefødselen var kjempetrist, vondt å se hvordan kua sørget over kalven sin... :tristbla:

Astrid virker litt arbeidssky, jeg var faktisk enig med det Solveig sa i dag.

Overlater alt til andre, og litt tilfeldig "bidra der vi har lyst". Det er vel ikke sånn det er å jobbe på en gård? :forvirret:

Men når det er sagt, så hadde kanskje ikke jeg heller visst helt hvordan jeg skulle delegere hva og til hvem - dersom noen hadde plassert meg på en bondegård! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror og det er brev hjemmefra de får i neste episode.

og *rekker opp hånda* kjempetrist det med kalven, at kua reagerte sånn som hun gjorde. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa!! Selvfølgelig er det brev!

Skjønte liksom ikke helt; når de sa det var en overraskelse ventet jeg meg glade ansikter av en eller annen grunn.. Sikkert måten det ble sagt på.

Men da passer det jo bra om det er brev, en positiv overraskelse som er trist!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Jeg tenkte at enten er det brev eller besøk som er overraskelsen. Et år fikk Farmen gjengen besøk fra de nærmeste.

Er det noen som vet om storbonden mister imuniteten?

Det er 8 deltakere igjen og knapt 3 uker til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke sett dagen episode :grine:

Jeg tror ikke Astrid velger Cecilie som førstekjempe, hun velger nok en av de andre jentene så velger førstekjempen Cecilie som andrekjempe.

Tror de fleste av jentene greier å danke ut Cecilie i en evnt. tvekamp, det er vel dette Mikkel vet, så det var vel dette som var en del av avtalen som skulle påvirke Cecilie på en negativ måte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste av jentene greier å danke ut Cecilie i en evnt. tvekamp, det er vel dette Mikkel vet, så det var vel dette som var en del av avtalen som skulle påvirke Cecilie på en negativ måte......

Kva meinar du? Vil Mikkel at Cecilie skal ut? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det blir besøk hjemmefra. Eller at de får prate med de hjemme på telefon. Gleder meg allerede til onsdag... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Synes ikke det var så rart at Astrid fordelte ansvarsoppgaver jeg. Det er jo tydelig at hun ikke har så mye erfaring, og det virker det jo mest naturlig å overlate ansvaret til de som har litt peiling. Det er jo ikke det samme som at hun ikke skal gjøre noe selv.

Kan ikke tenke meg at Astrid velger Cecilie, men sjansen er nok stor for at hun blir valgt som andrekjempe.

Kanskje hun velger Agnete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...