Væren Skrevet 26. februar 2007 #481 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg er også spent på den overraskelsen! Syntes det så ut som om Mikkel også gråt? Kalvefødselen var kjempetrist, vondt å se hvordan kua sørget over kalven sin... Astrid virker litt arbeidssky, jeg var faktisk enig med det Solveig sa i dag. Overlater alt til andre, og litt tilfeldig "bidra der vi har lyst". Det er vel ikke sånn det er å jobbe på en gård? Men når det er sagt, så hadde kanskje ikke jeg heller visst helt hvordan jeg skulle delegere hva og til hvem - dersom noen hadde plassert meg på en bondegård! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 26. februar 2007 #482 Del Skrevet 26. februar 2007 tror og det er brev hjemmefra de får i neste episode. og *rekker opp hånda* kjempetrist det med kalven, at kua reagerte sånn som hun gjorde. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #483 Del Skrevet 26. februar 2007 Åjaaa!! Selvfølgelig er det brev! Skjønte liksom ikke helt; når de sa det var en overraskelse ventet jeg meg glade ansikter av en eller annen grunn.. Sikkert måten det ble sagt på. Men da passer det jo bra om det er brev, en positiv overraskelse som er trist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2007 #484 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg gråt da kalven ble født. Stakkars stakkars kua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 26. februar 2007 #485 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk så vondt av kua da de tok fra henne kalven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 26. februar 2007 #486 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tenkte at enten er det brev eller besøk som er overraskelsen. Et år fikk Farmen gjengen besøk fra de nærmeste. Er det noen som vet om storbonden mister imuniteten? Det er 8 deltakere igjen og knapt 3 uker til finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 26. februar 2007 #487 Del Skrevet 26. februar 2007 Dumt at Mikkel ikke ble storbonde. Tror det blir besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 26. februar 2007 #488 Del Skrevet 26. februar 2007 Rekk opp hånda den som gråt til den kalveseansen. Jeg! Jeg tåler ingenting... Huff. ← Rekker opp handa jeg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 26. februar 2007 #489 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk ikke sett dagen episode Jeg tror ikke Astrid velger Cecilie som førstekjempe, hun velger nok en av de andre jentene så velger førstekjempen Cecilie som andrekjempe. Tror de fleste av jentene greier å danke ut Cecilie i en evnt. tvekamp, det er vel dette Mikkel vet, så det var vel dette som var en del av avtalen som skulle påvirke Cecilie på en negativ måte...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2007 #490 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk så vondt av kua da de tok fra henne kalven. ← Jeg greide ikke se på engang .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 26. februar 2007 #491 Del Skrevet 26. februar 2007 Tror de fleste av jentene greier å danke ut Cecilie i en evnt. tvekamp, det er vel dette Mikkel vet, så det var vel dette som var en del av avtalen som skulle påvirke Cecilie på en negativ måte...... ← Kva meinar du? Vil Mikkel at Cecilie skal ut? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2007 #492 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tror kanskje det blir besøk hjemmefra. Eller at de får prate med de hjemme på telefon. Gleder meg allerede til onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2007 #493 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg fikk så vondt av kua da de tok fra henne kalven. ← :cry: Helt enig med deg, det var så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 27. februar 2007 #494 Del Skrevet 27. februar 2007 Synes ikke det var så rart at Astrid fordelte ansvarsoppgaver jeg. Det er jo tydelig at hun ikke har så mye erfaring, og det virker det jo mest naturlig å overlate ansvaret til de som har litt peiling. Det er jo ikke det samme som at hun ikke skal gjøre noe selv. Kan ikke tenke meg at Astrid velger Cecilie, men sjansen er nok stor for at hun blir valgt som andrekjempe. Kanskje hun velger Agnete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 27. februar 2007 #495 Del Skrevet 27. februar 2007 Mulig det bare er jeg som ikke har fått det med meg, men Mentor og Laila ble kjærester etter Farmen... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 27. februar 2007 #496 Del Skrevet 27. februar 2007 Mulig det bare er jeg som ikke har fått det med meg, men Mentor og Laila ble kjærester etter Farmen... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155777 ← Det så jeg i se og hør for en stund siden. Ganske morsomt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. februar 2007 #497 Del Skrevet 27. februar 2007 Det var å lese i nyhetene rundt premiæren til Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 27. februar 2007 #498 Del Skrevet 27. februar 2007 Endelig et bevis på at jeg faktisk ikke leser Se og Hør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. februar 2007 #499 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Trenger ikke lese Se og Hør for å få med deg det. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article855419.ece Endret 27. februar 2007 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 27. februar 2007 #500 Del Skrevet 27. februar 2007 Mentor snør inne. De her: Mentor Frode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå