Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk ikke at Laila jukset jeg, men enig at det hadde vært mere troverdig om hun hadde lagt lappene i en bolle.

Tipper Eivind velger Ole Magnus og da ryker Eivind, og Mikkel blir storbonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg episoden idag. Mandag ble Laila så sjokkert over noe Mikkel sa. Kan noen fortelle meg hva det var?

Agnete, og spesielt Solveig og Hanne rotter seg sammen mot Laila. Og Mikkel overhørte at de sa at fra nå var det en treerbande og ikke firerbande. Dvs at Laila var eksludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Laila bare bedre og bedre! Synes hun var litt sånn flåsete i begynnelsen, men hun er jo såå mye bedre enn de andre slavrekjerringene der inne!

Når Solveig, Hanne og Agnethe ser seg selv på skjermen bør de skjemmes. Baksnakker og baksnakker, og har ikke guts til å stå opp for det de mener. Ole Magnus kritiserer Laila for ikke å kunne stå for egne valg, men hva med hans egen kone?! Hun er faktisk HJELPER, og likevel står hun bak låvedøren og prater drit. Vitner ikke akkurat om så mye mot til å stå for egne valg!

Hehehe blir litt engasjert her, men er heldigvis ikke alene på denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Det virker som det er Hanne som trekker i trådene i denne forhenværende firerbanden. Et voksent menneske som henger igjen i ungdomsskole-mentaliteten. Greit at Farmen i og for seg er et sosialpsykologisk eksperiment som får folk til å legitimere ulike former for atferd, med frasen "det er jo et spill", men Hanne sjokkerer meg faktisk. Særlig måten hun møtte hun nye deltageren på, Kari. Her skyldte Hanne på at hun hadde lite overskudd til å være vennlig, men jaggu hadde hun overskudd til å være ufin og avvisende. Et smil og noen vennlige ord er faktisk mer energigivende enn å spre sur stemning og grettenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et smil og noen vennlige ord er faktisk mer energigivende enn å spre sur stemning og grettenhet.

TAKK! Dette er faktisk min egen leveregel! :)

Jeg liker Mikkel og Laila. Agnethe er hun jeg liker dårligst. Makan til falsk kjerring. Så dere hvordan hun smilte og tiltet hodet "sjarmerende" da Laila kalte henne "vakre Agnethe"... Agnethe baksnakker jo Laila som bare det..

MEN jeg tror dette har noe med hvordan det er å være der inne i så mange uker. Til daglig ville de nok vært flaue over seg selv, men der inne virker nok ting 100 ganger mer dramatisk enn det er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper mikkel står for det han sier og prøver å få laila med seg til finalen, det råtne "trekløveret" fortjener det ikke, laila har stått på hele tiden og er i det minste noenlunde ærlig.

blir sjokkert over hvor falske de er, mikkels småjenter fortjener det mer enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker tilbake på ansiktsuttrykket til Solveig når de satt rundt bordet og ventet spent på hvem Laila skulle trekke til 1. kjempe må jeg le. Hun kom vel nest sist, og så rimelig stressa ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig heier jeg litt på Ole Magnus, men jeg unner ikke kjærringa hans å vinne for hun er så sur og falsk. Men hvis Ole Magnus vinner har jo på en måte Agnethe vunnet også :sur:

Da vil jeg heller at Mikkel (rev) vinner selv om han er slu så er han en morsom fyr.

Tror jeg lever meg litt vel mye inne i denne serien jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uværet
På lørdag er det episode 21 av 30. Det er 9 deltaker igjen. Er det noen som vet hvor mange som bruker å være i finalen?

Er det slik at storbonden etter hvert mister imuniteten?

Eivind velger nok Ole Magnus. Ryker Eivind blir Mikkel storbonde. Ryker Ole Magnus blir Agnethe storbonde.

Blir spennende å se hvordan det går framover. Om det blir enda flere avsløringer.

noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Greit at Mikkel er lur, at han spiller et spill og at han er taktisk. Men når han tar resten av befolkningen for å være papphoder, ja da synes jeg han rett og slett er smakløs. Jeg tror ikke at han fortalte ikke det der til Laila for å være grei, han fortalte det av taktiske grunner. Likevel prøver han å si på tv, at han har lovt Marianne, og mener at det er riktig bla bla... DA føler jeg at han undervurderer folk flest, og det på en simpel måte.

Sånn, da fikk jeg sagt det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hanne og Solveig: Fy søren for noen sutrekjerringer!!! :frustrert:

Hva positivt bidrar de med på Farmen? Ingenting annet enn å gjøre oss engasjert!!! De er jo så negative og mukkete og stygge å se på med den surheten sin! Hadde jeg sett meg selv på TV i ettertid og sett det vi har fått se i denne serien, hadde jeg mistet resten av mitt selvbilde. For en oppførsel... :forvirret:

Og så har vi jo noen som ikke kommer så godt fram, sånne med-diltere: Astrid og Cecilie, f.eks. Ikke akkurat typiske vinner-kandidater, noen av dem!

Jeg heier mer og mer på Mikkel og Laila. Det er et annet kaliber på de to, og joda: Det er et spill, det er strategi, og det handler om å vinne! Men både Mikkel og Laila har ett eller annet med seg som jeg liker! ;)

Fyttigrisen, hadde aldri trodd jeg skulle bli så engasjert i Farmen, jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er jo gøy å la seg rive med litt da. Tror kanskje folk blir litt ekstra gira fordi programmet sendes 3 ganger i uka. Det blir mye spenning ut av det. Valg av storbonde, førstekjempe, og på lørdag er det valg av andrekjempe og tvekamp. Jeg liker også Mikkel i den forstand at selv om han er slu så bor det ikke noe vondt i ham. Tror ikke han er av det kaliberet som kunne ha funnet på å psyke ut deltagere, slik som Hanne tidvis forsøkte seg på med Kari.

Men akkurat den snakket om at han har lovet Marianne å ta vare på Laila vet jeg ikke helt om jeg kjøper. Han har veldig god selvtillitt og tror han er en selvsagt kandidat til finalen. Men jeg er ikke så sikkert. Det er alltid gøy når slike selvgode folk får seg en støkk. Heia Laila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest **Evergood**

I dag er det Farmen igjen. Jeg gleder meg like mye hver lørdag. Selv om jeg atter en gang vet hvem som ryker ut. Men jeg skal ikke skrive hvem. Spennende å se om de får godkjent ukesoppdraget. De mangler jo nesten 15 liter med øl.

Håper det blir jentekamp neste helg, slik at vi får ut Agnethe eller Laila. Liker ingen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silkesvarten
I dag er det Farmen igjen. Jeg gleder meg like mye hver lørdag. Selv om jeg atter en gang vet hvem som ryker ut. Men jeg skal ikke skrive hvem. Spennende å se om de får godkjent ukesoppdraget. De mangler jo nesten 15 liter med øl.

Håper det blir jentekamp neste helg, slik at vi får ut Agnethe eller Laila. Liker ingen av de.

hvordan vet du hvem som skal ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en kjenning..

Det er flust av Farmendeltakere på Nettby...noen mer uekte enn andre tror jeg. ;)

Jeg har ikke fått med meg de to siste episodene, men skal selvfølgelig se i kveld. Men jeg har endret synet på Agnethe etter å ha lest her..hvis det er slik hun holder på, så har dere rett i at hun er ganske falsk. Da ville det være kjipt å la Ole M vinne også ja ;)

Men har da ikke sett at Laila skal ha noe vondt i seg, egentlig, enda?

Det begynner å røyne på med mennesker som er ærlige og ålreite syns jeg! Jeg nekter å heie på et menneske som baksnakker og spiller dobbeltspill.

Hva med disse to "dokkene" til Mikkel, de har vi ikke sett stort til egentlig. Noe sier meg at de kommer langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på MIkkel jeg, og litt på Laila. Veksler mellom å være sur på Mikkel for hans renkespill, men det er jo nettopp det det er. Et spill.Og noe vondt finnes det neppe i den mannen.

Tror han kommer til å vinne. Han bærer navnet sitt med rette ;)

Laila er bånn ærlig tror jeg. Antagelig for ærlig til å vinne.

Hanne likte jeg til å begynne med, men fyttirakkern for ei sur megge. Solveig også. :frustrert:

Og så er det de anonyme da. Og Eivind kom inn forsent til at jeg synes han skal vinne.

Nei Mikkel er min favoritt, men ting kan jo endre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...