Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

oi....... hørtes ut som laila tok et nervepirrende førstekjempe valg....

hvem kan det ha vært?

gleder meg til onsdag allerde.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke med meg hva som skulle skje neste gang, men er det sikkert at Ole Magnus blir så sint på grunn av førstekjempevalget? Rart hvis Laila velger Agnethe til førstekjempe når hun er hjelper, men man kan jo aldri vite. Skulle ønske Hanne ble valgt! Hun irriterer meg mer og mer.... Virker sur, bitter og sjefete. Alt er jo galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og håper det var Agnethe! Tror det iallefall var en i Ole Magnus-gjengen, siden han ble så sint.

Tviler på at det er Agnethe som blir førstekjempe, hun er jo hjelper denne uka. Det kan muligens være Ole Magnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir Mikkel eller Eivind. Mikkel har jo en plan om at Eivind skal ryke ut og så velge han som storbonde. På slutten av programmet sa han også at planen hans kom til å gå lettere gjennom enn han først hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir spennende!!!

Det virket som Ole Magnus tok litt av, ja. Får ikke sett neste episode, men får spille den inn og se den etterpå... :ler:

Synes også at Hanne er blitt mer og mer sur og grinete. Hun irriterte meg med klagingen sin i dagens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Huff, for en gjeng som er igjen. Laila er den eneste sympatiske. Men selvsagt vinner ikke hun. Det er jo en naturlov at usympatiske, slue folk vinner i reality-serier. Dumt at ekle-Eivind ble værende. Hanne er ei skikkelig "trumpe". Sur og tverr og tillater seg å hakke på alt og alle. Til og med Lailas lille forsøk på å rose gjengen rundt middagsbordet ble kritisert. Som om _det_ var noe å gnåle etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Jeg irriterer meg over hun sure, falske og dominerende Hannesjefa og "medgnåler´n" hennes Solveig :forvirret: To grinete megger begge to

De to nebber om alt og alle uansett hva som blir gjort! Selv da Laila skrøt av arbeidet alle hadde gjort da de satt rundt bordet - måtte de to eldste kaklekjærringene plapre sammen om at det var så unødvendig av Laila å være så dullete å barnslig :overrasket: (Laila prøvde bare å skape litt hygge da)

De to klager konstant, og Solveig spillte ikke noe særlig heller da på at hun ikke hadde sovet den natten Kari passet kua! :roll:

Jeg er nesten sikker på at Laila har valgt Agnethe ( :) ) eller Ole Magnus!

Først så ser vi et klipp der Laila blir "sjokert" og skuffet over noe hun hører som er blitt sagt. Det kan være at det kanskje er Agnethe som har baksnakket henne, og at Laila derfor velger henne som førstekjempe? (så blir Ole Magnus sint pga det, som vi så i andre klippet) Eller kanskje hun rett og slett har valgt han.

Håpet på Kari framfor Eivind faktisk, hadde vært gøy å se om Kari hadde tatt rotta på Hanne og Solveig! :sjarmor:

Liker Mikkel og Laila best! :)

Edit:Det Laila kan ha blitt opprørt over er kanskje smugspisingen

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Ole Magnus ble valgt som hjelper gikk Agnethe og sutret og var sur for at de hadde "tatt mannen hennes fra henne". Men når hun SELV blir valgt som hjelper er det helt greit. Snakk om bortskjemt og sutrete jente.. Nei få Agnethe ut av farmen! Bare synd Laila liker henne så godt, hun blir nok ikke førstekjempe da :frustrert:

Endret av sweetdana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Fikk ikke med meg hva som skulle skje neste gang, men er det sikkert at Ole Magnus blir så sint på grunn av førstekjempevalget? (..........) Skulle ønske Hanne ble valgt! Hun irriterer meg mer og mer.... Virker sur, bitter og sjefete. Alt er jo galt!

Klippene til TV2 har jo vist seg før å ikke har noen sammenheng, så det kan nok være noe anet O.Magnus blir sint for ja, enn hva TV2 skal ha oss til å tro.

Hanne er bitter ja, fyttigrisen for ei røy (ÆSJ :eeeh: ) Solveig er ekkel (BLÆÆ :sprettoy: )

(lever meg visst litt inn i denne Farmen jeg :ler:)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ler!!!

Er enig i alt dere sier her, altså.

Ekle-Eivind! :ler: Han er jo sååå opptatt av å fortelle om sine egne fortreffeligheter og å sverte Kari. Uff, for en dott.

Jeg liker også best Laila og Mikkel. Selv om Mikkel er en rev.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror og håper det var Agnethe! Tror det iallefall var en i Ole Magnus-gjengen, siden han ble så sint.

nei.... tviler på det er agnethe,,,,,,

hvorfor skulle hun da velge henne til hjelper?

men spennende blir det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Primula

Kanskje Agnete ikke klarer å holde seg unna Ole M og går ned i den varme senga hans, så blir Laila skuffet over det og velger henne som førstekjempe?

Nei....jeg vet ikke jeg..Rart at Ole M reagerte sånn. Hørtes ut som det handlet om førstekjempevalget for han sa: "du kan jo ikkje stå for valget ditt" eller noe sånt. Men med den klippinga TV2 driver med, så kan det godt være om noe helt annet.

Hane og Solveig er drittkjerringer, de kan godt gå ut med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over hun sure, falske og dominerende Hannesjefa og "medgnåler´n" hennes Solveig :forvirret: To grinete megger begge to

De to nebber om alt og alle uansett hva som blir gjort! Selv da Laila skrøt av arbeidet alle hadde gjort da de satt rundt  bordet - måtte de to eldste kaklekjærringene plapre sammen om at det var så unødvendig av Laila å være så dullete å barnslig :overrasket: (Laila prøvde bare å skape litt hygge da)

De to klager konstant, og Solveig spillte ikke noe særlig heller da på at hun ikke hadde sovet den natten Kari passet kua! :roll:

Jeg er nesten sikker på at Laila har valgt Agnethe ( :) ) eller Ole Magnus

Liker Mikkel og Laila best!  :)

Jeg er så enig- så enig..... :klem: Likte Hanne til å begynne med jeg. Syntes hun virket så ærlig og var flink til å jobbe - (så det iallefall ut som). Men nå er det bare krangling, baksnakking og klaging.... Hun har virkelig vist en grusom side av seg selv..

HEIA MIKKEL OG LAILA...... :klappe: Selvom Mikkel er slu - vil jeg ikke si det er negativt i et spill..Det er jo den smarteste som bør vinne.. (selvom det desverre nesten aldri skjer.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg begynner å irritere meg grønn over all klaginga over "nykommerne" (som ikke er nykommere lenger, men)!! Jeg skjønner at de synes det er surt at noen kommer inn og får mulighet til å vinne, men i alle dager da, har de ikke fått med seg noe av de forrige sesongene??!!! Det har jo kommet inn utfordrere der og, så at det også skjedde denne sesongen bør ikke ha kommet som noen bombe. Måtte bare få det ut, for det har virkelig, virkelig irritert meg en stund nå. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...