Gjest **Evergood** Skrevet 16. februar 2007 #341 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvorfor det? ← Fordi Cecilie er med i neste uke. Det var noen her inne som håpet at Cecilie skulle ryke på lørdag. Men det gjør hun ikke, dersom hun skal ut i kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. februar 2007 #342 Del Skrevet 16. februar 2007 Fordi Cecilie er med i neste uke. ← Hvordan vet du det? Vi har vel ikke sett glimt fra neste uke enda, bare fra neste "episode" som kommer på lørdag, når det er kamp... Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 16. februar 2007 #343 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan vet du det? Vi har vel ikke sett glimt fra neste uke enda, bare fra neste "episode" som kommer på lørdag, når det er kamp... Eller...? ← TV2 sin tv-oversikt over neste uke blir to jenter nevnt, en av de er Cecilie. Derfor er hun med i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. februar 2007 #344 Del Skrevet 16. februar 2007 TV2 sin tv-oversikt over neste uke blir to jenter nevnt, en av de er Cecilie. Derfor er hun med i neste uke. ← Ahh... sånn ja... *Redd jeg hadde gått glipp av noe...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 16. februar 2007 #345 Del Skrevet 16. februar 2007 Litt dumt at TV2 skriver slik i forkant. Jeg klarer jo ikke å la være å lese heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 16. februar 2007 #346 Del Skrevet 16. februar 2007 Litt dumt at TV2 skriver slik i forkant. Jeg klarer jo ikke å la være å lese heller da. ← De er litt dårlige til å holde slikt hemmelig ja. Forrige lørdag morgen la VG ut en artikkel om Kari, der hun sa at Ole- Magnus og Mikkel var de eneste guttene igjen. Da var det jo ikke vanskelig å skjønne at Jarl gikk ut. Jarl var også med på reklamen for God Kveld Norge hele forrige uke. ;( Den andre uken viste de også en reklame hvor Lars Erik satt på storbondeplassen ved bordet FØR de hadde vist episoden med storbondevalget. Synes det er litt dårlig. ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 17. februar 2007 #347 Del Skrevet 17. februar 2007 Ikke skriv det her viss dere leser noe da Litt mer spannans å se det på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. februar 2007 #348 Del Skrevet 17. februar 2007 Så var Marianne ute. Greit nok det nå syns jeg. Hun har grini nok i det siste.. Har forresten Mikkel blitt ferska i spisinga? Oppfattet så vidt at de snakka om noe sånt på slutten av programmet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #349 Del Skrevet 17. februar 2007 Så var Marianne ute. Greit nok det nå syns jeg. Hun har grini nok i det siste.. Har forresten Mikkel blitt ferska i spisinga? Oppfattet så vidt at de snakka om noe sånt på slutten av programmet i dag. ← Ja, var greit nok det.. Hun var tydeligvis fyllt med millioner av følelser på slutten. Hm.. Nei, ikke som jeg fikk med meg i allefall!? Hvem snakket om det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. februar 2007 #350 Del Skrevet 17. februar 2007 Vet ikke hvem som snakket om det, hørte bare en halv setning og da var det Mikkel som prata. Det var helt på slutten av programmet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 18. februar 2007 #351 Del Skrevet 18. februar 2007 Glad for at Marianne tapte, så lenge hun kjempet mot Laila! Lurer på hvem Marianne har valgt som storbonde? Jeg vil tro hun har valgt Laila, men da jeg så klipp av neste episode, sa Hanne: "hun kan ikke gjøre sånnn"...og Solveig sier: "det er sånn hun er" Lurer da på om Marianne har valgt noen andre enn Laila - Mikkel kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. februar 2007 #352 Del Skrevet 18. februar 2007 Tror dem snakker om hun nye. Eller...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 18. februar 2007 #353 Del Skrevet 18. februar 2007 Tror dem snakker om hun nye. Eller...? :klø: ← Ja det kan jo være at de ikke snakket om Mariannes valg av storbonde. Kanskje hun nye Kari har gjort enda en "lat" grei eller noe! Skulle ønske farmen gikk hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. februar 2007 #354 Del Skrevet 18. februar 2007 Sa de ikke i reklamen for neste uke at Kari var i hardt vær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 18. februar 2007 #355 Del Skrevet 18. februar 2007 Lurer på hvem Marianne har valgt som storbonde? Jeg vil tro hun har valgt Laila, men da jeg så klipp av neste episode, sa Hanne: "hun kan ikke gjøre sånnn"...og Solveig sier: "det er sånn hun er" Lurer da på om Marianne har valgt noen andre enn Laila - Mikkel kanskje? ← Det er Mariannes valg av storbonde de snakket om ja, iallefall ble det fremstilt slik. Fortellerstemmen sa at valget vakte reaksjoner før vi fikk se Hanne og Solveig. Jeg lurer også litt på om hun har valgt Mikkel, selv om de ikke var helt godvenner på slutten der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 19. februar 2007 #356 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er Mariannes valg av storbonde de snakket om ja, iallefall ble det fremstilt slik. Fortellerstemmen sa at valget vakte reaksjoner før vi fikk se Hanne og Solveig. Jeg lurer også litt på om hun har valgt Mikkel, selv om de ikke var helt godvenner på slutten der.. ← TV2 fremstiller jo alt så rart.. Bare for at de skal få oss til å tro ting. F.eks i forrige uka da fortellerstemmen sa noe om at de nye ikke ble godt mottatt, også så vi Kari si " Idag har det vært helt jævlig" også var det den magesjauen hun snakket om og ikke hvordan de andre deltagerne var mot henne. Og dette er bare et av mange eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 19. februar 2007 #357 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå begynner det snart! *sofa og tv smiley* + :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. februar 2007 #358 Del Skrevet 19. februar 2007 Og hva var overraskende med det storbondevalget???? TV2 kan gå å legge seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 19. februar 2007 #359 Del Skrevet 19. februar 2007 Det skjønte ikke jeg heller. Irriterende med sånne teasere med bare tull! Håper at han gutteutfordreren vinner, synes det er vel mange kvinnfolk der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2007 #360 Del Skrevet 19. februar 2007 supert at laila ble storbonde....... og det så ut som agnethe ble glad for å bli hjelperen...... lurer på hva hun hadde sagt om det var ole magnus som ble valgt.... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå