Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe
tror han velger marianne. agnethe eller hanne.... håper ikke han velger noen av disse 3 .. men tror det......

De tre er en av de jeg håper han velger.. Synes de sutrer og klager. Typiske "sladrekjerringer" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tre er en av de jeg håper han velger.. Synes de sutrer og klager. Typiske "sladrekjerringer" :)

skjønner at du mener det..men de andre synest jeg er veldig nøytrale og får sett lite til.. synest da at de burde ut.......

selv om jeg synest astrid fikk mye ufortjent snakk igår.... det hadde hun ikke fortjent.........

men uansett så blir det spennede å følge med .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det blir jentekamp nå, for nå blir det for mye KAKLING der inne... ;) Helt typisk for oss jenter...

Nå gir kaklinga seg utslag i misunnelse og andre lite sympatiske trekk. Er enig med Primula i at klippinga gjør at noen blir mer anonyme enn andre - og at de som slarver stadig for plass på skjermen.

Men Mikkel er en luring... Flink til å jobbe, da! :) Jeg tror ikke han velger Agnethe. Da velger vel hun Ole Magnus som storbonde og da er veien kort til å bli valgt til førstekjempe for Mikkel. Blir spennende å se i kveld.

Irriterende å bli så engasjert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ble marianne førstekjempe... egentlig ingen bombe da hun har vært veldig sytete i det siste.....

men hvem velger hun?

hun nevnte cecilie og astrid.. men tror hun velger agnethe til

syvende og sist.... blir ihvertfall spennende på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ble marianne førstekjempe... egentlig ingen bombe da hun har vært veldig sytete i det siste.....

men hvem velger hun?

hun nevnte cecilie og astrid.. men tror hun velger agnethe til

syvende og sist.... blir ihvertfall spennende på lørdag...

Akkurat dette satt jeg og tenkte på også...... Håper da selvgode Agnethe går ut, selvom snufsinga til Marianne også begynner å bli mer enn plagsom....

Stå på Mikkel - fortsatt er du min helt der inne :klappe:

Skjønner at det "renner over" for han med all "kjærring slarvinga" til tider...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, nå er jeg lei kjærringene jeg altså. Baksnakking og hvisking og tisking. :tristbla:

Kvinnfolk!

Helt greit at han valgte Marianne, synes hun har blitt så sytete.

Egentlig holdt jeg litt med Hanne, men nå viser hun seg som en slavrekjerring hun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de behandler hun nye (Kari?) så dårlig. Skulle ikke tro det var voksne folk som var der. Selv om de har vært der lengst har de ingen grunn til å behandle de nye så forbanna dårlig, de har akkurat like mye rett til å være der de som de andre.

Skulle tro det var en gjeng med drittunger og ikke voksne folk :frustrert:

De må være utrolig flaue når de ser seg selv på tv :ler:

Endret av m@msen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg synes de behandler hun nye (Kari?) så dårlig. Skulle ikke tro det var voksne folk som var der. Selv om de har vært der lengst har de ingen grunn til å behandle de nye så forbanna dårlig, de har akkurat like mye rett til å være der de som de andre.

Skulle tro det var en gjeng med drittunger og ikke voksne folk  :frustrert:

Helt enig, noe så lite voksent! Hanne er værst syns jeg, skikkelig meggete mot hun nye :forvirret: og generelt ei kaklehøne

Heier fortsatt på Mikkel og skjønner godt at han valgte sutrete og teatralske Marianne!

Hun sa på slutten av sendingen at hun kom til å overaske skikkelig med hvem hun velger som andrekjempe, og da kan det vel ikke være hverken Cecilie eller Astrid.

Gleder meg til lørdagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig at Ole Magnus vinner jeg. Han har vist seg som en kjernekar hele tiden.

Ja det har du rett i! :) Håper 'konen' hans forsvinner snart! Håper Marianne velger henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig at Ole Magnus vinner jeg. Han har vist seg som en kjernekar hele tiden.

Er helt enig! Det er han og Mikkel jeg har holdt med stort sett hele tida. Men Mikkel viser fler og fler sider jeg ikke liker, han er fryktelig slu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror oxo at ole magnus vinner......

håper ingen av de nye vinner.. da jeg synest det er dumt at det kommer nye spillerere inn ettersom de har kommet halvveis....

men blir spennede å følge med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen er jo et spill, og det gjelder å spille taktisk for å komme helt til mål. Derfor heier jeg på Mikkel selv om han er slu, han spiller jo et spill og alt han gjør er tydeligvis gjennomtenkt og taktisk. Kan ikke akkurat si at de jentene der inne går så mye på taktikk, de bryr seg helst om trynefaktor og hvem de går best overens med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmen er jo et spill, og det gjelder å spille taktisk for å komme helt til mål. Derfor heier jeg på Mikkel selv om han er slu, han spiller jo et spill og alt han gjør er tydeligvis gjennomtenkt og taktisk. Kan ikke akkurat si at de jentene der inne går så mye på taktikk, de bryr seg helst om trynefaktor og hvem de går best overens med.

:klappe: Helt enig med deg Sweerdana :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Mikkel!!!

Agnete og hun andre gifte (Hanne?) er irriterende. Liker egentlig Marianne men hun har blitt litt sutrete i det siste.

Syns litt synd på de anonyme siden de andre prater så mye drit om de. Jeg syns hun mørke virker ganske ok. Men vet jo egentlig ikke siden vi ikke har sett så mye til de.

Spennende å se fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest **Evergood**
Håper Cecilie forsvinner snart. Hadde vært greit om Marianne hadde valgt henne.

Velger Marianne Cecilie, så taper Marianne, Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Mikkel som klar favoritt tidligere, men etter han har begynt å lure unna mat har jeg mistet helt respekten for han.

Ole Magnus derimot er en skikkelig kar som jobber og står på, ikke redd for å si i fra og driver ikke med noe lureri av noe slag.

Jeg syns Agnethe får litt urettmessig kritikk. Hun jobber å står på hun også, og hun og Ole Magnus er tross alt nygifte. Alle legger skylden på Agnethe for at Ole Magnus kom ned å la seg sammen med henne da han var hjelperen til Marianne. Men det er jo mye mulig at det var Ole Magnus eget valg.

"Kaklingen" har nok pågått der inne hele tiden, men tidligere har alle episodene vært fokusert på "konflikten" Jarl, slik at vi ikke har fått sett så mye til det.

At Hanne er litt sur og irritert over nykommerne kan jeg faktisk også forstå. De gamle deltagerne har tross alt vært der i 6 uker og slitt og jobbet hardt med lite mat, mens nykommerne kommer inn velfødd og uthvilt. Jeg syns faktis Hanne er ganske fair for hun har sagt rett ut til nykommerne hva hun mener og de er klar over hvor hun står.

Jeg syns virkelig at en av disse to diltejentene (husker ikke navnet, men de to som har vært hjelperne til Jarl og Mikkel) burde ryke ut ganske snart. De bidrar ikke til særlig mye, hverken på Farmen eller som underholdning å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Mikkel som klar favoritt tidligere, men etter han har begynt å lure unna mat har jeg mistet helt respekten for han.

Ole Magnus derimot er en skikkelig kar som jobber og står på, ikke redd for å si i fra og driver ikke med noe lureri av noe slag.

Jeg syns Agnethe får litt urettmessig kritikk. Hun jobber å står på hun også, og hun og Ole Magnus er tross alt nygifte. Alle legger skylden på Agnethe for at Ole Magnus kom ned å la seg sammen med henne da han var hjelperen til Marianne. Men det er jo mye mulig at det var Ole Magnus eget valg.

"Kaklingen" har nok pågått der inne hele tiden, men tidligere har alle episodene vært fokusert på "konflikten" Jarl, slik at vi ikke har fått sett så mye til det.

At Hanne er litt sur og irritert over nykommerne kan jeg faktisk også forstå. De gamle deltagerne har tross alt vært der i 6 uker og slitt og jobbet hardt med lite mat, mens nykommerne kommer inn velfødd og uthvilt. Jeg syns faktis Hanne er ganske fair for hun har sagt rett ut til nykommerne hva hun mener og de er klar over hvor hun står.

Jeg syns virkelig at en av disse to diltejentene (husker ikke navnet, men de to som har vært hjelperne til Jarl og Mikkel) burde ryke ut ganske snart. De bidrar ikke til særlig mye, hverken på Farmen eller som underholdning å se på.

Jeg er så enig!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...