Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg heia litt på Jarl i tvekampen jeg.. :sjenert: Ikke fordi han fortjente så veldig å være der, men så skapte han jo litt liv og røre. Og, som noen sa, hadde vært interessant å se hvordan Agnethe hadde takla å måtte være alene på Farmen, hun som ikke klarer å sove en etasje unna mannen sin..

Tror vi får se endel mer taktikk og spill nå som de nye kommer. Og også nye sider ved folk; Hanne virka skikkelig ekkel i det reklame-klippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heia litt på Jarl i tvekampen jeg.. :sjenert: Ikke fordi han fortjente så veldig å være der, men så skapte han jo litt liv og røre. Og, som noen sa, hadde vært interessant å se hvordan Agnethe hadde takla å måtte være alene på Farmen, hun som ikke klarer å sove en etasje unna mannen sin..

Helt enig. Neste mann ut er enten Agnhete eller Ole Magnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Neste mann ut er enten Agnhete eller Ole Magnus.

uenig......

nestemann ut må være cecilie. solveig eller astrid(tror jeg hun heter)

de er alt for stille og ser ikke så mye til dem.....

synest agnethe og ole magnus må være jeg...... synest det er gøy å se dem på tv... itilegg er de utrolig flinke til å jobbe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi får se endel mer taktikk og spill nå som de nye kommer. Og også nye sider ved folk; Hanne virka skikkelig ekkel i det reklame-klippet.

Enig, hun var sååå oppgitt over reglen om at han måtte sove oppe. "De var jo tross alt på bryllupsreise"... Men hvor mange er det som er på bryllupsreise i 10 uker da???? De er litt for avhengig av hverandre, så hadde vært gøy om en av de røyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du drar på bryllupsreise til Farmen, så kan du ikke akkurat regne med at det blir som en vanlig tur til Syden heller da. Gnålinga til Agnete begynner å irritere meg, så hun kan godt ryke snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg pusla, så jeg vil på en måte at hun ryker ut, men på en annen måte vil jeg at ole magnus skal ryke ut så hun må være der alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hun var sååå oppgitt over reglen om at han måtte sove oppe. "De var jo tross alt på bryllupsreise"...  Men hvor mange er det som er på bryllupsreise i 10 uker da???? De er litt for avhengig av hverandre, så hadde vært gøy om en av de røyk...

Når du drar på bryllupsreise til Farmen, så kan du ikke akkurat regne med at det blir som en vanlig tur til Syden heller da. Gnålinga til Agnete begynner å irritere meg, så hun kan godt ryke snart.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Begynner å bli litt vel mye kakling der nå altså. Håper noen av damene går ut snart(regner Ole Magnus blant de egentlig..) Så sure fordi det kom inn nye. Det har det gjort i de andre programmene, så noen stor overrakelse kan det ikke være! Med mindre de er helt tette da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, hun var sååå oppgitt over reglen om at han måtte sove oppe. "De var jo tross alt på bryllupsreise"...  Men hvor mange er det som er på bryllupsreise i 10 uker da???? De er litt for avhengig av hverandre, så hadde vært gøy om en av de røyk...

jeg håper fortsatt at en av de vinner............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Primula

Har nok vært vel mye fokus på mennene der inne. Nå får vi se hvordan damene virkelig er. Sutrete kjerringer som bare baksnakker hverandre.

Synes nesten litt synd på Astrid i går jeg. Akkurat som om det er hennes feil at hun har blitt valgt til hjelper tre ganger. De andre damene er nok sjalu på henne tenekr jeg. Astrid Og Cecilie har vært litt anonyme ja. Men det er sikkert fordi tv- klippingen er sånn. De står jo ikke frem og sutrer og baksnakker andre til en hver tid, så da er de vel ikke like interessante å ha på skjermen.

Håper Hanne eller Agnethe blir førstekjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Hanne sank veldig i mine øyne etter gårdagens program, det samme gjorde hu trønderberta Solveig også

Hun nye var litt merkelig.

Heier på Mikkel og håper han velger Solveig, Agnethe eller Hanne.

Gleder meg til farmen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**
Hanne sank veldig i mine øyne etter gårdagens program, det samme gjorde hu trønderberta Solveig også

Gleder meg til farmen i morgen  :)

Hos meg også.

Jeg vet ikke hvem jeg håper han skal ta som første kjempe, men jeg tror det blir Marianne eller Agnethe.

Spennende å se hvem de nye velger neste uke, da de skal i duell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper mikkel velger cecilie. astrid eller solveig til førstekjemepe.. selv om det er veldig tvilsomt at han gjør det.....

tror han velger marianne. agnethe eller hanne.... håper ikke han velger noen av disse 3 .. men tror det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...