Gjest **Evergood** Skrevet 26. februar 2007 #461 Del Skrevet 26. februar 2007 I dag er det farmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2007 #462 Del Skrevet 26. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2007 #463 Del Skrevet 26. februar 2007 Hekta jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 26. februar 2007 #464 Del Skrevet 26. februar 2007 På TV2 sine sider, så står det at det blir et overraskende valg på hjelpere. Hvis Astrid blir storbonde og velger Mikkel og Cecilie som hjelper, så er ikke det noe særlig overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 26. februar 2007 #465 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg synes TV2 har vært litt misvisende i Farmen-omtalene jeg.. Men er kjempespent på hva det er som skjer midt på natta. Mikkel hadde god fart da han sprang etter han karen, håper han får tak i ham! Han hørtes sint ut og gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 26. februar 2007 #466 Del Skrevet 26. februar 2007 På TV2 sine sider, så står det at det blir et overraskende valg på hjelpere. Hvis Astrid blir storbonde og velger Mikkel og Cecilie som hjelper, så er ikke det noe særlig overraskende. ← Synes nå det liksom skal være så overraskende hver gang, men blir sjelden skikkelig overrasket over valgene de tar.. Synes jeg husker at Mariannes valg av storbonde også skulle være så overraskende, men det var det jo ikke. Men mulig jeg husker feil altså.. Men bare en time igjen nå til vi får vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. februar 2007 #467 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg er klar som et egg til å følge fortsettelsen! Har bakt horn og må få det første brettet ferdig stekt før det begynner, må ha noe digg å kose meg med! Er spent på de overraskende valgene, jeg også. Og på om Mikkel får tak i vandalene. Eller hva de nå er... Avhengig? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 26. februar 2007 #468 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tror også at Astrid blir neste storbonde... Jeg ønsker at Laila skal komme så langt som mulig. Har litt sansen for Mikkel også, men han er jo utrolig slu og taktisk... Jeg liker Ole Magnus. Agnethe virker litt sytete. Er spent på kveldens episode! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 26. februar 2007 #469 Del Skrevet 26. februar 2007 Rekk opp hånda den som gråt til den kalveseansen. Jeg! Jeg tåler ingenting... Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 26. februar 2007 #470 Del Skrevet 26. februar 2007 *rekker opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 26. februar 2007 #471 Del Skrevet 26. februar 2007 Uff ja .. det var bare kjempetrist ... selvom jeg er vokst opp på gård så var det veldig sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 26. februar 2007 #472 Del Skrevet 26. februar 2007 *Rekker opp hånda jeg også...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 26. februar 2007 #473 Del Skrevet 26. februar 2007 Astrid:kjempesinna: Må hu legge alt ansvaret over på andre, hu gidder jo ikke at noe av ansvaret og hu er tross alt storbonde. "Vi andre henger oss på der vi har lyst" ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg satt i allefall med kraftige frysninger og var nok litt blank i øya.. Ellers er det typisk at vi ikke får sett noe mer av det de viser i reklamen som "neste gang".. Tenker på inntrengerene ja.. Lurer på hva overraskelsen var jeg.. så ikke så positiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #475 Del Skrevet 26. februar 2007 Astrid:kjempesinna: Må hu legge alt ansvaret over på andre, hu gidder jo ikke at noe av ansvaret og hu er tross alt storbonde. "Vi andre henger oss på der vi har lyst" ??? ← Det syns jeg var litt teit sagt og.. burde i allefall lagt til "der det er behov for det".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 26. februar 2007 #476 Del Skrevet 26. februar 2007 kanskje brev hjemme i fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 26. februar 2007 #477 Del Skrevet 26. februar 2007 Snufs! Er vokst opp med dyr selv,men det er alltid trist når det ender slik... Lurer på hva Mentors overraskelse er?? Hmmm...kanskje de får post??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 26. februar 2007 #478 Del Skrevet 26. februar 2007 *rekker opp hånda* Stakkar kua.. Men det jeg var så spent på, med de midt på natta, vi fikk jo ikke se mer enn i reklamen jo! Kjedelig altså. Tror det var brev mentor hadde ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. februar 2007 #479 Del Skrevet 26. februar 2007 Rekk opp hånda den som gråt til den kalveseansen. Jeg! Jeg tåler ingenting... Huff. ← Trodde det bare var meg jeg, og tenkte at jeg er jo hormonell..... Ellers er det typisk at vi ikke får sett noe mer av det de viser i reklamen som "neste gang".. Tenker på inntrengerene ja.. Lurer på hva overraskelsen var jeg.. så ikke så positiv ut ← Ja typisk at de ikke viste mer enn i reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 26. februar 2007 #480 Del Skrevet 26. februar 2007 Solveig viste nå en litt mer sympatisk side av seg selv denne gangen, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå