Gjest **Evergood** Skrevet 24. februar 2007 #441 Del Skrevet 24. februar 2007 hvordan vet du hvem som skal ut? ← Tv2 sine program for neste uke,så stod det nevnt to guttenavn. Og når det var kun 3 gutter igjen, så er det ikke vanskelig å gjette hvem som ryker. Ang storbonden, så har jeg på følelsen at det blir Astird. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 24. februar 2007 #442 Del Skrevet 24. februar 2007 Mikkel driver nå hvertfall ikke å baksnakker og slenger dritt. Han er kanskje lur ja, og bruker folk slik han vil, men dette er jo taktikk. Han tenker langt frem, og vurderer deltagerene utifra hvordan det vil gagne seg for han. Dette synes jeg er bra, jeg liker gjennomtenkte og taktiske løsninger. Dette er jo et spill! Treerbanden (Solveig, Hanne og Agnethe) virker jo ikke som de klarer å tenke lengre enn til neste middag. De er på farmen på "ferie" tydeligvis, får litt leirskole-assosiasjoner. Dersom noen av de vinner er det på ren og pur flaks. Dersom Mikkel vinner er det en gjennomtenkt taktikk som har slått rett. Synes det er litt artig å prøve å gjette seg frem til Mikkels neste steg, siden dette allerede er planlagt fra hans side. De andre derimot har ingen plan. Laila er den andre jeg liker der inne, men hun tror jeg nok er litt naiv. Hun slenger ikke dritt og baksnakker, men hun stoler litt for mye på folk. Der har Mikkel et fortrinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 24. februar 2007 #443 Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, hvis dere er imponert over ryggslikking og smisking i stor stil - og velger å kalle det taktikk - værsågod ... Jeg håper ihvertfall at han ryker på hodet ut så snart som mulig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. februar 2007 #444 Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, hvis dere er imponert over ryggslikking og smisking i stor stil - og velger å kalle det taktikk - værsågod ... Jeg håper ihvertfall at han ryker på hodet ut så snart som mulig ... ← Jeg håper faktisk også det, jeg unner Ole-Magnus å vinne mer. Aller først Laila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 24. februar 2007 #445 Del Skrevet 24. februar 2007 Ryggslikking, okey. Men hvordan kan man ellers hevde seg i farmen? Man er jo avhengig av at noen liker en. Ole Magnus virker som en grei kar, er enig der. Men den der Agnethe vinner jo indirekte dersom Ole Magnus vinner. Kun derfor jeg ikke heier på Ole M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. februar 2007 #446 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Ryggslikking, okey. Men hvordan kan man ellers hevde seg i farmen? Man er jo avhengig av at noen liker en. Ole Magnus virker som en grei kar, er enig der. Men den der Agnethe vinner jo indirekte dersom Ole Magnus vinner. Kun derfor jeg ikke heier på Ole M. ← Jeg tror Agnethe er ei grei og real jente. Det er en merkelig situasjon de er oppe i, det er jo lov å mene ting uten at det skal kalles baksnakking. Er lett og bli revet med også. Jeg synes ikke Mikkel er ikke noe bedre. Tenk på det han gikk og sa til Laila... Endret 24. februar 2007 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 24. februar 2007 #447 Del Skrevet 24. februar 2007 Agnethe har en litt snodig stemme .. men jeg synes hun virker oppriktig søt og snill ... Ikke noe vondt i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 24. februar 2007 #448 Del Skrevet 24. februar 2007 Mikkel driver nå hvertfall ikke å baksnakker og slenger dritt. Han er kanskje lur ja, og bruker folk slik han vil, men dette er jo taktikk. Han tenker langt frem, og vurderer deltagerene utifra hvordan det vil gagne seg for han. Dette synes jeg er bra, jeg liker gjennomtenkte og taktiske løsninger. Dette er jo et spill! Treerbanden (Solveig, Hanne og Agnethe) virker jo ikke som de klarer å tenke lengre enn til neste middag. De er på farmen på "ferie" tydeligvis, får litt leirskole-assosiasjoner. Dersom noen av de vinner er det på ren og pur flaks. Dersom Mikkel vinner er det en gjennomtenkt taktikk som har slått rett. Synes det er litt artig å prøve å gjette seg frem til Mikkels neste steg, siden dette allerede er planlagt fra hans side. De andre derimot har ingen plan. Laila er den andre jeg liker der inne, men hun tror jeg nok er litt naiv. Hun slenger ikke dritt og baksnakker, men hun stoler litt for mye på folk. Der har Mikkel et fortrinn.. ← Jeg er så enig. Det er jo hans måte å komme langt på.. Det meste av maten han spiser "ekstra" har han jo skaffet seg selv...og det kan vel ikke være galt. Tilog med "lappene" han spiste hadde han kjøpt for "egne" penger. Han solgte jo røkt fisk.... Hvorfor skaffa ikke f.eks Jarl seg mat selv - fra første stund - istdenfor å bare syte?? Nei, stå på Mikkel. Skal man komme langt der, må han ha "venner" - og hvorfor tror dere han så lett får det der inne? Han virker troverdig - og det er jo det beste knepet i et spill.... De tre slarvekjærringene bør skamme seg..... Rett og slett smakløst og kvalmt å høre på....SKAM DERE!!!!! Tror ikke Agnethe er så uskyldige, som noen mener - hun virker dømmende. Føler seg bedre enn alle andre... smiler så søtt og ekkelt...og ja, hun er grusom å høre på.... Mannen hennes liker jeg, men pga henne - håper jeg ikke at han vinner... STÅ PÅ MIKKEL OG LAILA Hva mente noen om at Mikkel løy til Laila ute på den lille øya? Fortalte han ikke bare sannheten om "trekløveret" - etter hva han hadde overhørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. februar 2007 #449 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tror også det blir Astrid som blir storbonde, så kommer Cecilie i kamp og om hun taper vil jo hun da sikkert velge Mikkel som storbonde. Dermed sitter Astrid og Mikkel trygt i minst to uker til og da er det vel finaleuke rett rundt hjørnet? Siden Mikkel sa at Cecilie inngikk i planene på en negativ måte kan jeg kanskje tenke meg det er noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 25. februar 2007 #450 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tror også det blir Astrid som blir storbonde, så kommer Cecilie i kamp og om hun taper vil jo hun da sikkert velge Mikkel som storbonde. Dermed sitter Astrid og Mikkel trygt i minst to uker til og da er det vel finaleuke rett rundt hjørnet? Siden Mikkel sa at Cecilie inngikk i planene på en negativ måte kan jeg kanskje tenke meg det er noe sånt. ← Ja, det er dette jeg tror også. Men samtidig virker det litt rart at Cecilie skal velge Mikkel som storbonde dersom han og Astird dolker henne i ryggen og velger henne som førstekjempe.. Men det er kanskje ingen andre hun vil ha som storbonde heller da? Og hva med Laila tro? MIkkel har jo sagt at han skal ta med henne til finalen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. februar 2007 #451 Del Skrevet 25. februar 2007 Mikkel sa jo at Cecilie kjente til planene, selvom hun ble berørt på negativ måte, så da har hun vel kanskje gått med på det etter Mikkels sleipe taler? Den gutten kan jo få enhver til å bli enig i det han sier. Men det litt kule hadde jo vært om hun overraska alle og valgte noen andre likevel da, om hun ryker. Jeg synes Mikkel er litt vel slu, men samtidig spiller han jo spillet best da, så sånn sett fortjener han jo å vinne og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 25. februar 2007 #452 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er 3 uker igjen på Farmen. Det er 8 deltakere igjen. Hvor mange skal egentlig i finalen? Minster storbonden sin imunitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 25. februar 2007 #453 Del Skrevet 25. februar 2007 Og hva med Laila tro? MIkkel har jo sagt at han skal ta med henne til finalen også. ← Tror du virkelig at han bryr seg en pøkk om det? Jeg tror det var noe han sa for at vi ikke skulle tro at han er akkurat så slu som han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 25. februar 2007 #454 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tror det blir Astrid som er blir storbonde, for den som heiste det røde flagget hadde lik strikkegenser som hun har. Det er vel storbonden som heiser flagget?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 25. februar 2007 #455 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tror det blir Astrid som er blir storbonde, for den som heiste det røde flagget hadde lik strikkegenser som hun har. Det er vel storbonden som heiser flagget?? ← Ja, det er storbonden som bruker å heise det røde flagget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. februar 2007 #456 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg synes Farmen er blitt kjedelig for tiden, ihvert fall etter at Jarl og Marianne gikk ut. Synes de siste gangene bare har vært krangling og syting fra ende til annen.... Arg! Det begynte jo så bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 25. februar 2007 #457 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg er veldig glad for at Jarl er ute. Håper Laila forsvinner snart også. Hun liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. februar 2007 #458 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg heiet heller ikke på Jarl, men han lagde jo liv og røre da; det skal han ha for. Dette er jo tross alt TV- underholdning. Tenk om alle hadde vært like samvittighetsfulle og ikke lagdet noe opptøyer. Nå, derimot, synes jeg det bare er syting og ikke noe "dramatiske krangler" som det var i begynnelsen. Hanne: for ei dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 25. februar 2007 Det har blitt litt kjedeligere ja.. Tenk om det ender opp med at Hanne, Solveig, Astrid og Cecilie sitter igjen da..? Det hadde vel ikke blitt mye action..? Men siden det ikke er så mange episoder igjen er vel ikke det mulig uansett. Håper virkelig at Mikkel eller Laila vinner.. veldig usikker på hvem jeg heier mest på men! Mikkel kanskje, siden han spiller best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 25. februar 2007 #460 Del Skrevet 25. februar 2007 Marianne var grei. Kos jente som stilt til tvekamp i skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå