Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #421 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Nå begynner det snart jenter Sier som sist, Eivind velger Ole Magnus og tror at Ole Magnus vinner! Eivind velger Mikkel til storbonde Spennende å se hva slags dritt Hanne og Solveig får fram i da - de er såååååååååå ekkle! Heia Mikkel og Laila! Ja, Agnethe er ei falsk fi...frue Endret 24. februar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. februar 2007 #422 Del Skrevet 24. februar 2007 Uff, Hanne og Solveig hadde eg aldri orka og hatt rundt meg...Det same med Agnethe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #423 Del Skrevet 24. februar 2007 Æsj, har fått Solveig helt opp i halsen! Hanne og har jeg mistet helt sansen for! Heier på Laila jeg faktisk! Mikkel på andreplass! Tenk om Ole Magnus går ut da? Det hadde vært uventet tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 24. februar 2007 #424 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg blir bare mer og mer irritert på Mikkel jeg.. Vet ikke hvorfor, han spiller jo et bra spill og Farmen er et spill. Men bare liker han mindre og mindre. Regner med at Ole Magnus vinner over Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #425 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Ingen bombe at Eivind valgte Ole Magnus! Solveig er jo stokk dum som tror at Mikkel har noe med dette å gjøre! Eivind skulle vært bra dust i hue om han hadde valgt Mikkel da! Solvei har en hjerne som en mosa glassmanet! Kjæresten min (ja har fått han til å følge ivrig med) håper at Eivind taper fordi da blir falske Agnethe alene igjen på gården! -jeg er forøvrig enig, men vil at Ole Magnus vinner og at Eivind gjør Mikkel til Storbonde! *ivrig*Jeg blir bare mer og mer irritert på Mikkel jeg.. Vet ikke hvorfor, han spiller jo et bra spill og Farmen er et spill. Men bare liker han mindre og mindre. ← Hvorfor er du irritert på denne karen? Jeg heier på Mikkel og Laila Endret 24. februar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 24. februar 2007 #426 Del Skrevet 24. februar 2007 Seriøst, jeg takler ikke Solveig lengre >:---( Er det mulig! sldjkfpsejapwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #427 Del Skrevet 24. februar 2007 Seriøst, jeg takler ikke Solveig lengre >:---( Er det mulig! sldjkfpsejapwe ← Jeg klarer ikke den dama jeg heller! Om hun sier noe lurt nå bli det ignorert fra meg - hun er grusomt ekkel! Du er ikke alene om å ha hu i spyfasen........... Hjelp, nå begynner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 24. februar 2007 #428 Del Skrevet 24. februar 2007 Tenkte meg at Ole Magnus vant, ja. Også gliset til hu der Solveig da :o Herre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #429 Del Skrevet 24. februar 2007 Lurer på hvem Eivind velger jeg.. Sa det kom til å overraske en del. Dersom han velger Mikkel overrasker vel ikke det så mange? Jeg har ikke peiling, men håper han velger Laila..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 24. februar 2007 #430 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor er du irritert på denne karen? ← Det er det jeg ikke vet, bare håper at planen hans går i dass og at han ikke blir storbonde. Det er vel fordi han er så slu... men det burde man jo være i et spill som farmen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 24. februar 2007 #431 Del Skrevet 24. februar 2007 Tror kanskje storbonde neste uke blir Astrid eller Cecilie. Tviler på at det blir Mikkel siden valget var overraskende. Ganske usannsynlig at det blir Laila også. Blir morsomt å se på mandag, blir visst litt action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #432 Del Skrevet 24. februar 2007 Greit nok at Ole Magnus vant! Vel, utfra det vi så i "reklamen" sier Eivind at alle kommer til å bli overrasket av storbondevalget! Hmmm, da velger han vel ikke Mikkel da, for det ville ikke vært noen bombe! Kanskje han velger Laila! PS! Solveig my ass (håper Solveig og Hanne leser her inne) i såfall - MØKKAKJERRINGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. februar 2007 #433 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Mikkel sa jo noe om at de hadde en plan, som Cecilie desverre ikke var med i. Om Eivind ikke velger Mikkel så tipper jeg at det er Astrid. Jeg har også msitet sansen for Mikkel i det siste, jeg føler at han undervurderer seerne... Endret 24. februar 2007 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 24. februar 2007 #434 Del Skrevet 24. februar 2007 oi... den kalvinga så skummel ut..... så nesten ut som kalven var dødfødt........ får ikke håpe det er tilfelle..... og har en følelse at eivind velger ole magnus til storbonde..... eller så blir astrid storbonde ,, og den som blir første kjempe velger cecilie til andre kjempe..... spennende blir det ihvertfall...(selv om jeg fint klarer meg uten slaktinga ) uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 24. februar 2007 #435 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg lurer på; er ole magnus og mikkel nå garantert finaleuke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 24. februar 2007 #436 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hvorfor tror noen av dere at Astrid blir storbonde? Hadde Eivind noe spesiell kontakt med henne? --- --- --- Jeg har ikke noe mot at hun blir storbonde! De jeg har mot som storbonde er Solveig, Hanne og Agnete! Mikkel har insett fra første dag at dette er ett spill og har oppført seg lurt deretter! Dette er jo en KAMP for TILVÆRELSEN! En kamp for å overleve! Mikkkel har vært lur, arbeidsom og snill mot de andre på engang! Verdig vinner i mine øyne - Laila er også en verdig vinner - holder på for seg selv og snakker ikke driiit om andre, på lik linje med slarvissene Solveig,Hanne og Agnethe! Endret 24. februar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 24. februar 2007 #437 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor tror noen av dere at Astrid blir storbonde? Hadde Eivind noe spesiell kontakt med henne? ← Sa ikke Astrid noe om at hun trudde enten hun eller Mikkel blei storbonde viss Eivind røyk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 24. februar 2007 #438 Del Skrevet 24. februar 2007 Men det er jo logisk hvis astrid blir storbonde! Mikkel sa jo at Astrid og han hadde en plan, som også involverte Cecilie negativt. Så det som skjer er at Astrid blir storbonde, og deretter velger Cecilie som førstekjempe. Hadde Mikkel blitt valgt som storbonde og deretter valgt Cecilie som førstekjempe hadde de jo samtidig risikert at Astrid hadde blitt andrekjempe. Men dersom Astrid blir storbonde er hun jo immun, og de kan prøve å få ut Cecilie "uten å risikere noe". Mikkel har jo uansett ingen sjanse for å bli valgt som førstekjempe, og kan derfor trygt gå videre på farmen. Men samtidig er det jo rart Mikkel har gått med på denne konstellasjonen, da han sikkert hadde hatt nytte av en finalekniv nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 24. februar 2007 #439 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor tror noen av dere at Astrid blir storbonde? Hadde Eivind noe spesiell kontakt med henne? --- --- --- Jeg har ikke noe mot at hun blir storbonde! De jeg har mot som storbonde er Solveig, Hanne og Agnete! Mikkel har insett fra første dag at dette er ett spill og har oppført seg lurt deretter! Dette er jo en KAMP for TILVÆRELSEN! En kamp for å overleve! Mikkkel har vært lur, arbeidsom og snill mot de andre på engang! Verdig vinner i mine øyne - Laila er også en verdig vinner - holder på for seg selv og snakker ikke driiit om andre, på lik linje med slarvissene Solveig,Hanne og Agnethe! ← NEI - Mikkel er en av de sleipeste Farmen-deltakerne noensinne. Jeg hadde innerst inne et ønske om at det var han som ble valgt og hadde røket på hodet ut idag. Selvom de to sladre-kjerringene er teite - så overgår de ikke Mikkel på noen måte. Han har haiet til seg ekstra mat i lange tider, han tok med seg god-saker til "sitt private hoff" da han var på handletur - mens han satt og godtet seg med boller og kake fra Laila og Agnethe. Tror aldri de to kunne tenkt tanken på å stappe noen av varene i egen lomme ... Synes det er helt kvalmt å være vitne til den vanvittig falske oppførselen til Mikkel .. snakk om å sno seg etter vinden Og snakk om å gå over lik for å komme videre i spillet ... Jeg koste meg når jeg så ansiktet hans da Solveig sa sannheten idag ... For det er jo nettopp sånn han har holdt på - og vi har ikke sett alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. februar 2007 #440 Del Skrevet 24. februar 2007 Han Mikkel var på Karasjokkradio (tror jeg). Der fortalte han at han hadde lurt alle sammen hele tiden. Som at det var skikkelig stilig, det er noe med å være lur og samtidig beholde stolthet og integritet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå