Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe

Klaging, klaging og atter klaging. Og som det er nevnt før her, de må være idioter hvis de ikke skjønte det kom inn nye folk. Er det mulig.. Nei, får håpe det er Mikkel som vinner. Vel er han slu(bra det :sjarmor: ), men han klager i alle fall ikke for hver minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får med meg en og annen episode av Farmen. Så episoden i går. Laila tok jo helt av i ros og oppmuntring (slik som jeg gjør når ungene har vært så elskverdig å hjulpet til med husarbeid). :ler: Ikke rart Hanne og Solveig (er det det de heter?) fikk hetta.

Ellers heier jeg på Mikkel. Det må være lov å være taktisk i dette spillet. Har for øvrig sansen for praktisk anlagte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest de siste sidene av denne tråden, og er HELT enig når det gjelder Hanne og Solveig! Hjelpe meg for noen ekle kjerringer!! Synes nesten Solveig er verst... - har en sånn frekk og irriterende måte å være på med det onde gliset og latteren sin; hun og Hanne gjør jo ikke annet enn å slenge dritt og baksnakke! Til og med når de får ros!! HUFF! :hår:

Nei, håper Mikkel Rev vinner! Han er en god luring! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest de siste sidene av denne tråden, og er HELT enig når det gjelder Hanne og Solveig! Hjelpe meg for noen ekle kjerringer!! Synes nesten Solveig er verst... - har en sånn frekk og irriterende måte å være på med det onde gliset og latteren sin; hun og Hanne gjør jo ikke annet enn å slenge dritt og baksnakke! Til og med når de får ros!! HUFF!  :hår:

Nei, håper Mikkel Rev vinner! Han er en god luring! :Nikke:

Mulig jeg kaster litt stein i glasshus her, men folk fra den kanten av byen er litt slik som Solveig. Ikke riktig byjenter, men vil gjerne være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)
Mulig jeg kaster litt stein i glasshus her, men folk fra den kanten av byen er litt slik som Solveig. Ikke riktig byjenter, men vil gjerne være det.

Hvilken kant av Trondheim er det? Heimdals-traktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje Laila tar en loddtrekning når hun skal velge førstekjempe? Det er kanskje derfor Ole Magnus sier noe om at hun ikke tør å stå for valgene sine. Og kanskje det tilfeldigvis er Agnethe som trekker det korteste strået, selv om hun er hjelper?

Vem vet? Inte jag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula
Kanskje Laila tar en loddtrekning når hun skal velge førstekjempe? Det er kanskje derfor Ole Magnus sier noe om at hun ikke tør å stå for valgene sine. Og kanskje det tilfeldigvis er Agnethe som trekker det korteste strået, selv om hun er hjelper?

Vem vet? Inte jag! :ler:

Hmm...tenkte noe sånt jeg også. For han fortellerstemmen sier at Laila overrasker med MÅTEN hun velger førstekjempe.. Blir spennende å se imorgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i kveld! Håper hun velger Hanne eller Solveig til førstekjempe, på grunn av drittslengingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Tenk om Laila finner ut de skal ha avstemning , loddtrekning eller noe sånt om hvem skal være førstekjempe... Nei, det kan hun vel ikke gjøre...Siden Mikkel sier at nå blir det så enkelt for han, må det jo være guttetvekamp. Tipper Eivind blir valgt på en kontroversiell måte, for da blir Ole M sur fordi han da blir valgt som andrekjempe. Eivind går ut, og velger Mikkel som storbonde.

*jeg er så lur* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her var det mange gode spekulasjoner! Gleder meg til episoden i kveld, men kjedelig at den bare varer en halv time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun sett fem-seks episoder av Farmen siden det begynte, og jeg så på i kveld..

I løpet av en halvtime er det utrolig at to personer kan provosere meg så mye som hun Hanne og Solveig (var det ikke det de het?)

Jeg håper virkelig de er flaue i etterkant når de ser hvordan de har tedd seg på Farmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silmarill
Tenk om Laila finner ut de skal ha avstemning , loddtrekning eller noe sånt om hvem skal være førstekjempe... Nei, det kan hun vel ikke gjøre...Siden Mikkel sier at nå blir det så enkelt for han, må det jo være guttetvekamp. Tipper Eivind blir valgt på en kontroversiell måte, for da blir Ole M sur fordi han da blir valgt som andrekjempe. Eivind går ut, og velger Mikkel som storbonde.

:ler: du fikk rett :klappe:

Ja,ja, jeg håpet jo på Agnethe jeg da! :forvirret:

Eivind velger sikkert Ole Magnus og ikke Mikkel.

I løpet av en halvtime er det utrolig at to personer kan provosere meg så mye som hun Hanne og Solveig (var det ikke det de het?)

Jeg håper virkelig de er flaue i etterkant når de ser hvordan de har tedd seg på Farmen..

Kunne ikke vært mere enig - for noen trollkjærrrrringer :sprettoy::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

* ja, jeg er faktisk lur! * :ler::ler:

Fy søren så stygge Hanne og Solveig er. Og Agnete også for den del. Jeg tror ikke Eivind vinner over Ole M, og da blir sikkert Mikkel storbonde neste uke. Så da går kanskje noen av de kjerringene ut..

Tror dere forresten at Laila jukset med lappene? Jeg tror ikke det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

På lørdag er det episode 21 av 30. Det er 9 deltaker igjen. Er det noen som vet hvor mange som bruker å være i finalen?

Er det slik at storbonden etter hvert mister imuniteten?

Eivind velger nok Ole Magnus. Ryker Eivind blir Mikkel storbonde. Ryker Ole Magnus blir Agnethe storbonde.

Blir spennende å se hvordan det går framover. Om det blir enda flere avsløringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere forresten at Laila jukset med lappene? Jeg tror ikke det jeg.

Jeg tror hun jukset, for ellers kunne hun vel ha lappene i en bolle. Det er veldig lett å jukse når hun hadde lappene i lomma, hvis hun ikke jukset er det rart hun ikke la lappene i en bolle for å unngå spekulasjoner og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...