Gjest Gjest_323 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jenter hvordan liker dere å bli slikket på puppene? Liker dere best slikkingen lett, tung eller suging. Liker dere biting? Hadde vært hyggelig om dere kunne gitt meg detaljer så jeg kan lære mer om dette.
Gjest Snuske Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Dette er jo individuelt fra jente til jente, men personlig så liker jeg en kombinasjon slikking til å bli sugd på de, samt at han bruker hendene, både på hele puppen og kun brystvorten, og viss der også er litt forsiktig småbiting....da er BRA!
Gjest Bipps Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 For meg er det ingen fysisk nytelse forbundet med puppene. Da jeg var yngre, før jeg ble trygg nok til å si fra, lå jeg ofte og irriterte meg over at guttene fokuserte så mye på puppene mine (skru, trekk, bit, kna). Ikke mer givende enn om de hadde suttet på albuen min. Litt stygt å ta fra dem gleden, og troen, men jeg kjedet meg så mye til slutt, at jeg heldigvis begynte å si fra Tenk om gutta hadde brukt like mye energi og entusiasme på klitoris... Men, som noen allerede har nevnt: Folk er forskjellige, så det er nok lurt å spørre den som du har tiltenkt denne behandlingen. Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Slikking, suging, småbiting? Ja takk. Puppene mine er veeeldig glad i kos.
Maxi Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 En kombinasjon er fint... Men, det er ikke om å tvinne brystvorta flest mulig ganger rundt da.. Det er faktisk IKKE noe behagelig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå