Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gloria
Skrevet

Er litt nysgjerrig på reisemålet Kroatia. Har hørt mye bra om landet, men er usikker på hvor vi vil reise. Ville også vært takknemlig for informasjon om prisnivå, hotellstandard,mat, temperatur, sightseeing osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

Har vært i Kroatia et par ganger og er kjempefornøyd. Kjempefint land og et herlig sted å tilbringe ferien. Prisnivået er relativt greit synes jeg, billig, men merker at prisene går oppover med at turistene har kommet. Og på de typiske turiststedene er det jo en del folk i juli/august.

Har reist der mest som backpacker, tatt ting på sparket, reist litt hvor en føler for og bodd privat. Prisen ligger vel på 150 kr og oppover for overnatting per person. Kan finne veldig bra leiligheter/rom hos privatpersoner så jeg foretrekker dette fremfor hotell. Maten er grei, jeg har best erfaring med sjømat, den pleier og være veldig god. Temperaturen og været er vel som i syden, kan være veldig varmt der midt på sommeren. Også besøkt Kroatia i april/mai, da var det herlig vårvær og lite turister.

Kroatia har et uendelig antall øyer, et perfekt sted for øyhopping. Dubrovnik er absolut å anbefale, det samme med Split. Vil man ha mer badeferie kan man dra ut på øyene, Bol på øya Brac er verdt et besøk, en fantastisk strand. Vil man ha mer fest og liv finner man dette i f.eks. Hvar by. Ettersom de lever av turisme så er det et uendelig tilbud av utflukter samtidig som det er et bra tilbud av ferjer og katamaraner som binder øyer og fastland sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...