Gå til innhold

Syden i januar

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Kor er det varmast og finast å reise i januar dersom ein kan velge mellom Lanzarote, Madeira, Gran Canaria og Tenerife?!?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

I januar ville jeg absolutt reist til Gran Canaria, blant de du lister.

Du er nok garantert varmere og finere vær der enn på mange av de andre øyene. Har selv vært på Gran Canaria flere ganger i desember/januar/februar, og det pleier å være fint. Varmt på dagen og litt kjølig på kvelden.

Men det er også litt avhengig av hvor på GC du drar. Nord er betraktelig kaldere enn syd. Så jeg ville reist så syd som mulig. Arguineguin el

Skrevet

Jeg var på Tenerife i jula og hadde 23-26 grader og skyfri himmel en hel uke! :briller2: Ville helt klart valgt Tenerife framfor Gran Canaria, men så synes jeg GC er helt tragisk, da...

Skrevet

Jeg bor på Gran Canaria på vinteren og vil selvsagt anbefale den ;)

Tragisk er den i hvert fall IKKE. Det kommer jo helt an på hvor du drar. Det er mange koselige steder uten altfor mye turister om du ønsker det.

Deilig klima og mye mer spennende natur enn på de andre øyene. På den lille øya er det 3 eller 4 klimasoner! Du finner alt fra ørken til regnskog, og enda er ikke øya større enn Senja :)

God tur uansett hva du velger :klem:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Tragisk er den i hvert fall IKKE. Det kommer jo helt an på hvor du drar. Det er mange koselige steder uten altfor mye turister om du ønsker det.

Helt enig. Gran Canaria er ikke tragisk. Enkelte steder på GC er fullstendig turistifisert, og de som kjenner GC holder seg gjerne laangt unna.

Men styr absolutt unna de virkelig turistifiserte områdene uansett hvor du drar!

Skrevet

Skal du være garantert bra temperatur nå så dra til Egypt - varmt og godt der nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...