L@dy Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har satt deg opp på opplæring i morgen kl. 13 _______________________ Altså, jeg kan de fleste ordene, men det blir så rart, uten flyt liksom. Noen som har den riktige måten å skrive det på? Ja, opplæring og opplæring er kanskej mer som ett informasjonsmøte....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 I have scheduled your introduction meeting tomorrow at 1 pm?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå