Linda1 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Noen som har noen råd? jeg er gift, er hjemmeværende og har barn. Altså ikke noe særlig sosialt liv utenom mine nærmeste. Er litt skptisk til andre også siden noen har skuffet meg før.. Men den som intet våger, intet vinner, men hvordan?
Gjest Ulva35 Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Her kan du kanskje bli kjent med noe folk. Men du kan jo prøve å sette inn en profil på Blink. Det gjorde jeg når jeg flyttet langt vekk fra venner og familie
SW20 Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Du må bli med i en forening, klubb eller lignende. Et sted hvor du kan møte andre folk rett og slett. Trenger ikke å være noe du er god i, hva som helst du har lyst til å lære å gjøre eller finne ut mer av er bra. Eksempler: Dansekurs, kor, syklubb, aerobic, spinning, tegne/malekurs, bibelgruppe, dykkekurs, språkkurs osv Du blir ikke kjent med flere ved å være hjemme. Og etter egne erfaringer er det vanskelig å bli godt kjent med folk via internett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå