Gå til innhold

To maaneder igjen!


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

I dag er det noeyaktig to maaneder til min termindato. Nesten skremmende at det ikke er mer tid til nurket kommer, men samtidig er to maaneder lenge nok med den svaere magen! ;)

Og jeg begynner aa bli utrolig utaalmodig etter aa moete den lille! Flere som begynner aa naerme seg foedeklar? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tiden fyker av gårde. Jeg har snart bare tre måneder igjen. Skjønner ikke hvor tiden har tatt veien. :overrasket: Gleder meg veldig til lillejenta kommer, men samtidig er jeg glad for at jeg har tiden fremover til å modnes enda mer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli klar! (Hvem skulle trodd det for sju måneder siden, da var jeg ganske skrekkslagen. :ler: ) Gleder meg til å møte knøttet, og til at magen skal bli min igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr avsted ja, og tenk at det egentlig er kortere enn to mnd også, for vi må jo ut i perm før og da er liksom greia igang føler jeg da :-)

Håper bare jeg ikke føder noe tidligere denne gangen, prøver å knipe igjen her :-)

Kunne så gjerne ha tenkt meg de 3 ukene for meg selv denne gangen, brukt de som ventetid og få vasket og gjort istand klær og ting til den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Vi gledar oss veldig til den vesle kjem, men eg er laaangt frå fødeklar enno!!! :ler: Trur eg kjem til å sakne å vere gravid eg. Elskar magen min!!! :ler:

Men blir herleg å bli mor då! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fødeklar som jeg kan få blitt :ler: Gleder meg til å delvis få igjen kroppen min igjen, og gleder meg skikkelig til å hilse på den lille jenta. :) Men hun bør holde seg inne minst en mnd til hvertfall. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg hadde akkurat to måneder igjen i går, men synes fortsatt ikke tiden flyr da :ler: men det går fremover, og åtte uker til skal gå helt fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kos å gå gravid ja...meeen, bekkenløsning og vondt i høna er ikke noe jeg kommer til å savne. Synes heller ikke det at arvingen ligger der og tenker "heyy, der har vi blæra, DEN må vi presse på!!" - som gjør at jeg går i skytteltrafikk på toalettet er no særlig :lol:

Merker jeg er myyyye mer relaxed nå enn når jeg fikk første. Hadde termin i oktober med henne, og allerede i juli/august var rom, klær, utstyr, dill og dall ferdig. Var koselig, men jeg "stresser" og styrer mye mindre nå enn sist gang ja...

20. februar er det 2 mndr til vår nye verdensborger skal si "hey folkens" og det kommer til å bli rart å skulle bli 4 i familien vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke tiden flyr.... Den flyr hvertfall bare rundt og rundt inne i hodet mitt... Her går tiden saaaakte.. Men det er nok fordi jeg er sykemeldt og dette er en stoooor forandring i forhold til hvordan jeg vanligvis har det med full fart hele dagen med jobb, studier, venner og trening... Nå går jeg bare å venter og tenker.. Og da går det jo ikke fort akkurat... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten 2 måneder igjen, men syns det høres kortere ut med 9 uker. He, he.

Jeg er jo ikke fødeklar akkurat, men gleder meg veldig til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten 2 måneder igjen, men syns det høres kortere ut med 9 uker. He, he.

Jeg er jo ikke fødeklar akkurat, men gleder meg veldig til å bli ferdig.

:ler: Det tenkte jeg også, 8 uker høres mye mindre ut enn 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Eg har 6 veker til termin i dag! Det er heilt utruleg å tenke på at vi har ein liten son innan 2 mnd!!!

Eg gledar meg så ufatteleg mykje til å helse på han, og gledar meg til fødselen, og tida etterpå! Men han har med å halde seg inne IALLEFALL 3 veker til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤
Glemte helt å skrive igår, at det var mensterminen min!

...tenk, jeg er allerede "over" en termin! :hoppe:

Hadde du menstermin halvannan mnd før ul-termin?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, ble du flyttet så mye :overrasket:

Hadde du menstermin halvannan mnd før ul-termin?!?!

Jepp... Jeg hadde sykluser som ikke ligna noenting,- alt fra 60-100 dager :sjenert::roll:

Jeg skal hvertfall ikke tilbake på Trionetta!! Litt slitsomt å ikke vite når el eller mensen kommer.

Håper den er litt mer stabil når den kommer tilbake om tid og stunder...

Jeg var heldigvis klar over at jeg umulig kunne være så langt på vei som legen mente jeg var, da han sendte meg til ultralyd, ellers hadde jeg fått sjokk!

Jeg brukte BabyComp, og utifra den, så ble jeg kun flytta 4 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Jeg brukte BabyComp, og utifra den, så ble jeg kun flytta 4 dager :)

Forstår! :) Eg vart også flytta 4 dagar, "rett" veg, men eg stolar mest på mens-terminen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...