Krista83 Skrevet 29. januar 2007 #41 Del Skrevet 29. januar 2007 På jobb så bruker jeg den til: ostesmørbrød, pommes frittes, hamburger, pizza og til å varme litt (da er det en mikro med crisp funksjon som faktsik er helt genialt) Hjemme bare til å varme ting i eller lage havregrøt ol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 30. januar 2007 #42 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvordan baker dere poteter i micro'n?? Min micro brukes daglig til bl.a smelting, tining og oppvarming, men skulle gjerne visst hvordan man baker poteter, assa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 30. januar 2007 #43 Del Skrevet 30. januar 2007 Les her: http://www.guardian.co.uk/g2/story/0,,1997819,00.html "2 Sterilise garden soil to make it fit to plant seedlings. Spread 400g soil on a flat dish and heat on high for 90 seconds or until steaming." hmm, om dette er en måte å ta kverken på alskens egg/småfluer i kjøpejord så skal jeg jammen vurdere dette en gang ting. Gidder ikke å kjøpe en avansert sjokoladesmelter om den bare blir brukt til nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå