Karamba Skrevet 9. januar 2007 #21 Del Skrevet 9. januar 2007 Bruker den til popcorn, oppvarming av rester, tining av brødmat, ostesmørbrød, smelting av smør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponine Skrevet 9. januar 2007 #22 Del Skrevet 9. januar 2007 Bruker microen så og si daglig! Koker poteter, gulrot, brokkoli, varmer opp rester, smelter smør/sjokolade, steker pizza, koker ris, lager popcorn, ostesmørbrød, pommes frites, fiskepinner, tine all mulig mat. Nå må det vel nevnes at vår micro har mulighet til å gjøre alt dette pga autofunksjoner, crisp-panne osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 9. januar 2007 #23 Del Skrevet 9. januar 2007 Tining, smelting og popkorn. Det hender jeg smeller til med oppvarming av rester, men det er virkelig sjeldent. Vi er ehm.. allergiske... ja, kremt, mot restemat her i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 9. januar 2007 #24 Del Skrevet 9. januar 2007 Tining av forskjellig mat, oppvarming av mat, lager ostesmørbrød og havregrøt. ← Akkurat det jeg gjør også. Tror det er sjeldent jeg bruker den til noe mer. Men greit å ha hvis man får besøk og hive noen rundstykker eller kake og skru på 5 minutter. Lager aldri noe mat i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 9. januar 2007 #25 Del Skrevet 9. januar 2007 Bruker microen så og si daglig! Koker poteter, gulrot, brokkoli, varmer opp rester, smelter smør/sjokolade, steker pizza, koker ris, lager popcorn, ostesmørbrød, pommes frites, fiskepinner, tine all mulig mat. Nå må det vel nevnes at vår micro har mulighet til å gjøre alt dette pga autofunksjoner, crisp-panne osv. ← Hvilken er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. januar 2007 #26 Del Skrevet 9. januar 2007 Bruker den kun til tining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2007 #27 Del Skrevet 10. januar 2007 Tiner mat Popper popcorn Smelter smør Lager havregrøt Baker tomater :klø: Bruker jeg den til no' mer enn det da, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 10. januar 2007 #28 Del Skrevet 10. januar 2007 Lager av og til mat for frysing, som tines og varmes i microen, f.eks lasagne eller kjøttsaus til pasta. Varme matrester. Tine og varme rundstykker/boller/kake. Småoperasjoner som smelting/koking o.l. når jeg baker/lager mat. Havregrøt. Micropopcorn. Koker noen ganger grønnsaker, baker poteter. Microbølgeovnen sparer en del tid, slik at man kan ha bakte poteter til en hverdagsmiddag etter jobb. I tillegg slipper man å måtte røre hele tiden i mat som skal varmes. Det beste er likevel at jeg sparer oppvask. Maten går rett i dype eller flate tallerkener, kopper mm som ikke tar så mye plass i oppvaskmaskinen, og jeg unngår å skitne flere gryter hver gang jeg skal lage noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 10. januar 2007 #29 Del Skrevet 10. januar 2007 popper popkorn,lager ostesmørbrød og tiner smør. og det var det hele tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponine Skrevet 10. januar 2007 #30 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvilken er det? ← Whirlpool MT247. Det har vel sikkert kommet en etterfølger nå tenker jeg i og med at den er noen år. Vi er iallefall kjempefornøyd med den! *avhengig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinamor Skrevet 10. januar 2007 #31 Del Skrevet 10. januar 2007 Oppvarming av mat, popcorn, lage kakao, smelte smør til baking etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiol Skrevet 12. januar 2007 #32 Del Skrevet 12. januar 2007 Popcorn, smelte smør til baking, oppvarming av rester, ostesmørbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 15. januar 2007 #33 Del Skrevet 15. januar 2007 Vi bruker den til å tine opp mat, popcorn, ostesmørbrød og samboer varmer sånn ekkel ostedip til tacochips. Den er praktisk syns vi Jeg er veeeldig glad i ostesmørbrød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriksen Skrevet 15. januar 2007 #34 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har en ganske avansert en (fra Matsui), og den bruker jeg til alt. Tro det eller ei, men jeg steker faktisk biff med den, og biffen blir alltid like perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 15. januar 2007 #35 Del Skrevet 15. januar 2007 Hjemme hos oss har vi alltid hatt mikro, brukes til å varme opp matrester og mikropopcorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. januar 2007 #36 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg bruker den til mye forskjellig. Varme tacolefser Ostesmørbrød Tilberede laksefilet ( har masse godt krydder på og 3 min på hver side) Poppe popcorn Tine ting Varme opp matrester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 16. januar 2007 #37 Del Skrevet 16. januar 2007 Min er "helt enkel", men jeg bruker den så å si daglig for det! Koker alle grønnsaker i den, tiner ting. Lager eggerøre, steker baconterninger, lager erterstuing og havregrøt, popper popcorn, smelter smør ol til bakst. Hadde ikke greid meg uten tror jeg........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 25. januar 2007 #38 Del Skrevet 25. januar 2007 Ha! Så gammeldagse dere er! Nå skal jeg jammen vurdere å skaffe meg mikrobølgeovn også. Les her: http://www.guardian.co.uk/g2/story/0,,1997819,00.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 29. januar 2007 #39 Del Skrevet 29. januar 2007 Varmer vårruller i mikrobølgeovnen. :smile: Det er vel stort sett bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 29. januar 2007 #40 Del Skrevet 29. januar 2007 Tiner opp kjøttdeig eller kyllingfileter, varmer opp tortillas. Lager popkorn hvert skuddår. Jeg kunne virkelig klart meg uten. Stekeovnen har fin tine-funksjon som fungerer minst like godt. Heldigvis tar ikke mikroen plass som kunne blitt brukt til noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå