Gå til innhold

Hva snakker dere om under akten?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor så forskrekket?

Det er da den naturligste ting å snakke under akten! Er det virkelig ingen som gjør det? :overrasket:

Med hilsen fra Jon Are

Joda...

Ting som: "så deilig du er, så god fitta di er, så godt du gjør det for meg nå, du er så deilig å se på når jeg puler deg, pul meg hardere.." etc etc.

Jeg liker griseprat. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

X'en til X'en min tente faktisk på å lese/snakke om handlelister mens de holdt på (!!!!!) :overrasket: Det var handlelister over vanlige husholdsningsvarer som brød, melk og sånn.

Gjest Effektivitet, og sånn
Skrevet

For å få mest mulig ut av kvelden så strikker hun og leser litt mens vi har sex, jeg mener mens jeg har sex med henne. Hvis det er noe vi snakker om så er det, nei Jon, ikke analen i dag, eller Au! helvete, det der gjør vondt. For min del så kan hun få snakke. Men hun skjønner når hun har snakket for mye og må bli straffepult.

Gjest Gjest_Tarzan_*
Skrevet

Vel hun sier ofte Me, like to fuck, me suck yo. Men jeg liker ikke å snakke når jeg har sex. Ikke kan jeg Engelsk eller det der Thailandsk greiene heller, så hun skjønner fort at hun skal holde kjeft ;)

Gjest Cowgirl
Skrevet

Noe jeg fant i en blogg en gang om dirtytalk i senga: :ler:

"jeg og kjæresten pleier å diskutere politikk når vi elsker. Hun tar rollen som Kristin Halvorsen og jeg er Carl i Hagen. Så later vi som om vi er på Holmgang, og fyrer løs om kommunisme og innvandring til det går for oss begge!"

Skrevet

Vi snakker masse. Helt hektet på dirtytalk! Men slutter når det kommer til samleie, da forsvinner fokuset, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...