Sukkersøta Skrevet 8. januar 2007 #21 Skrevet 8. januar 2007 Vi diskuterer gjerne politikk, samfunnsspørsmål og hva vi skal ha til middag dagen etter ← Jeg henger meg på her... Er det sex med en "tilfeldig" (one night stand) så prater vi gjerne om musikk eller om hva som kan være meningen med livet eller om han egentlig trives med å vaske opp koppene for hånd feks. En riktig god anledning til å bli kjent med en person synes nå jeg.....
Gjest grønnsåpe Skrevet 8. januar 2007 #22 Skrevet 8. januar 2007 Jeg foretrekker å løse likninger jeg..
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #23 Skrevet 8. januar 2007 Snakker ikke mens jeg puler. Her går det mest i enstavelsesord, og enkle grisete setninger.
Sukkersøta Skrevet 9. januar 2007 #25 Skrevet 9. januar 2007 Dopapir vel ← Snakker dere om det eller trenger du dopapir?
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #26 Skrevet 9. januar 2007 Det blir bare kjappe beskjeder du. Snu deg. Ikke der. Au, krampe Praten tar vi etterpå.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #27 Skrevet 9. januar 2007 Vi deklamerer som oftest dikt. I og med at jeg ikke holder særlig lenge blir det for det meste haikudikt, men i småfylla kan jeg holde det meste av Terje Vigen. ← Jeg jugde, beklager så meget! Den eneste samtalen vi rekker er Champagnepikken: NGHNGH! Hun: Faen, alt nå?
Gjest lurven Skrevet 9. januar 2007 #28 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Nettopp, vi skravler sammen stort sett hele tida ellers, så det er deilig at det er stille en liten stund, mens vi konsetrerer oss om å nyte hverandre. ← så du har sex med partnereren din for at h*n skal holde kjeft Endret 9. januar 2007 av lurven
skorpionen 68 Skrevet 9. januar 2007 #29 Skrevet 9. januar 2007 Har ikke tid til noen samtale under akten.. da er det andre ting som jeg fokuserer veldig på...
Gjest Fresh Skrevet 9. januar 2007 #30 Skrevet 9. januar 2007 Jeg spurte en gang hva han tenkte på, og han svarte blomkål. Jeg har ikke spurt siden, foretrekker å leve/pule i uvisshet.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #31 Skrevet 9. januar 2007 Jeg spurte en gang hva han tenkte på, og han svarte blomkål. Jeg har ikke spurt siden, foretrekker å leve/pule i uvisshet. ←
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2007 #32 Skrevet 9. januar 2007 Jeg spurte en gang hva han tenkte på, og han svarte blomkål. Jeg har ikke spurt siden, foretrekker å leve/pule i uvisshet. ← *fnis*
Gjest Fresh Skrevet 9. januar 2007 #33 Skrevet 9. januar 2007 *fnis* ← Det er faktisk en sann historie, for tenk. *snurt*
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2007 #34 Skrevet 9. januar 2007 Det er faktisk en sann historie, for tenk. *snurt* ← Jeg tror deg.
aline Skrevet 9. januar 2007 #35 Skrevet 9. januar 2007 Det blir bare kjappe beskjeder du. Snu deg. Ikke der. Au, krampe Praten tar vi etterpå. ← jepp, og den der "au, krampe" .. ... er stort sett det nærmeste en setning jeg kommer tror jeg... gjerne etterfulgt av frustrert kaving og latter...
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #36 Skrevet 9. januar 2007 Flott tråd, Jon Are! Og flott å se at det ikke bare er vi som kombinerer sex med diskusjoner. Vi snakker mye om foreldrene våre, hva vi skal gi dem til jul og bursdag og sånn. Også hender det vi snakker om økonomi. Om vi skal slå sammen lån, sette av mer eller mindre til regningskontoen osv. Når vi har sex er vi tross alt alene og stemningen er avslappet, så da er det veldig greit å kombinere "the old fashion ind and out" med slike private samtaler. (Kan jo ikke risikere at barna hører hva vi skal gi besteforeldrene til jul liksom ). Hva snakker du om når du har sex, Jon Are?
Gjest Eir Skrevet 9. januar 2007 #37 Skrevet 9. januar 2007 så du har sex med partnereren din for at h*n skal holde kjeft ← Hvordan klarte du å tolke det ut fra det jeg skrev? :klø:
Annie Skrevet 9. januar 2007 #38 Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor i all verden skal man snakke når man har sex?? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2007 #39 Skrevet 9. januar 2007 Ufattelig hvilke ulike syn det er på å prate under sex Nå er ikke jeg i fast forhold så det bli bare ett og annet sjeldent ONS og da har jeg en tendens til å prate så altfor mye fordi jeg er så usikker, dårlig uvane det der En ting jeg pleier å lire av meg er : "er du noe god da???" og da svarer fyren selfølgelig "ja", lille meg må da bare dobbeltsjekke og spørre en gang til "erru sikker på det??" (ulike reaksjoner på den ups) I grunnen et ærlig spørsmål synes nå jeg men om svarene er så ærlige vet jeg nå ikke alltid..
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2007 #40 Skrevet 9. januar 2007 Ufattelig hvilke ulike syn det er på å prate under sex Nå er ikke jeg i fast forhold så det bli bare ett og annet sjeldent ONS og da har jeg en tendens til å prate så altfor mye fordi jeg er så usikker, dårlig uvane det der En ting jeg pleier å lire av meg er : "er du noe god da???" og da svarer fyren selfølgelig "ja", lille meg må da bare dobbeltsjekke og spørre en gang til "erru sikker på det??" (ulike reaksjoner på den ups) I grunnen et ærlig spørsmål synes nå jeg men om svarene er så ærlige vet jeg nå ikke alltid.. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå