Gå til innhold

Nokia 8310


zinga

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny mobiltelefon, og har aller mest lyst på en 8310. Men, så har jeg hørt snakk om at det bare er problemer med denne, er det noen her som vet om det er hold i disse påstandene? :forvirra:

Kanskje noen som har tips om hvilken Nokia som kunne være bra? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søsteren min har en 8310 og hun er fornøyd med den.Tviler på at det er problemer med alle..det kommer jo helt an på hvordan man behandler telefonen.

Selv har jeg alltid hatt Nokia, fram til nå og har vært fornøyd. Har gått over til Siemens siden Nokia begynner å bli litt akterutseilt..

Litt vanskelig å anbefale en telefon når jeg ikke vet hva du krever av den.

Men du kan jo ta en titt på http://www.nokia.no/mobiltelefoner/

Der finner du all info om modellene til Nokia.

6100 har forresten veldig bra fargedisplay hvis du er opptatt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er fremdeles litt usikker, men jeg tror jeg kommer til å kjøpe 6510. Den er ikke såå fjortis som 8310, selv om jeg syns den er ganske fancy også. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg digger litt fancy greier...! :blunke:

Jeg har nok ikke bestemt meg enda, har begynt å titte litt på 6610 og 6100 også...! :roll:

Men jeg er nok litt "fjortis" når det kommer til slike ting, synes lyset i 8310 er stiiiilig!! :hoppe::hoho:

Det er dog littegranne labert at den ikke har sammensatt SMS! Har man forresten bruk for radioen, jeg mener, er det noen som bruker den noe særlig? Hmmm......

gruble gruble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 8310 og er fornøyd med den.

Synes ikke at den er fjortis jeg da og SMS-funksjonene er greie nok for meg. Hovedsaken er at jeg får den opp i veska og at den fungerer greit mht lyd.

Radioen bruker jeg MYE. I perioder tar jeg mye buss og da er den perfekt. Turen går litt fortere når man har noe å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja jeg sikler litt på den 6100 jeg og, men den er ganske dyr.

Jeg leste et sted at radioen på 8310 ( det gjelder sikkert de fleste mobiler) at radioen var ganske ustabil, at signalene var til tider dårlige, men det er kanskje ikke det da siden Lea bruker den mye??

Hvordan er batterikapasiteten på 8310'en da? Jeg har 3330 nå, og batteriet er kjempedårlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah! *kaste 8310-en sin i gulvet* Den lever totalt sitt eget liv. Vel, telefonen er grei nok sånn sett hvis man ikke skal lese/sende meldinger. Men prisen er egentlig for høy for en så dårlig telefon ... Ting funker ikke, går ikke an å skru den på igjen hvis den skrur seg av. Må bruke kniv. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at radioen på 8310 ( det gjelder sikkert de fleste mobiler) at radioen var ganske ustabil, at signalene var til tider dårlige, men det er kanskje ikke det da siden Lea bruker den mye??

Hvordan er batterikapasiteten på 8310'en da? Jeg har 3330 nå, og batteriet er kjempedårlig!!

Jeg har ikke hatt problemer med radioen, men bussen min går jo stort sett innenfor bomringen i Oslo..

Batteriet mitt holder i 6-9 dager. Kommer an på hvo mye jeg bruker den, men den er på hele tiden og jeg hører mye på radioen, sender ca 5 SMS daglig og snakker kanskje 15 minutter i mobil pr dag.

Synes at batteriet holder seg bra jeg.

Dessuten har telefonen gått i bakken ved flere anledninger.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 8310 som jeg er veldig fornøyd med. Har vel hatt den i et år nå og vil ikke bytte. Batterikapasiteten er veldig bra synes jeg. Har aldri hatt noen problemer med den og har som Lea også mistet den ved en del anledninger og den er like hel.

Har ikke brukt radioen så ekstremt mye, men er god å ha hvis man kjeder seg og reiser med buss/trikk og lignende..

Flere som jeg kjenner har/hatt denne mobilen og har hatt en del problemer med den og har måtte levert den inn. Men tror at de har hatt de eldste utgavene av 8310. De nyeste har vel en annen software som funker bedre ja.

mobilen anbefales..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker radioen hele tida nesten (lang reise med buss hver dag).

batteriet er det beste jeg har hatt til nå, standbytiden er opptil 14 dager.

har ikke hatt tekniske problemer, og har mistet telefonen i gulvet flere ganger uten at det har hatt noen konsekvens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...