Snuppen Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Noen som vet..må man kjøpe dette programmet eller kan man laste det ned fra netteT? Endret 8. januar 2007 av Snuppen
Gjest Kaffomann Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Første treffet på google: http://www.adobe.com/no/products/photoshop/ Det er ekstremt dyrt, men PS Elements er en god del billigere. Hadde du postet i riktig forum, hadde du helt sikkert fått svar for lenge siden.
Gjest Reisende John Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Noen som vet..må man kjøpe dette programmet eller kan man laste det ned fra netteT? ← Ikke noe problem å laste ned photoshop hvis du bruker et fildelingsprogram, men det er jo ikke lovlig. Endret 8. januar 2007 av Reisende John
Gjest Maxagaze Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Ikke noe problem å laste ned photoshop hvis du bruker et fildelingsprogram, men det er jo ikke lovlig. ← Det fins glimrende freeware alternativer til Photoshop, f.eks GIMP. Paint.net er sikkert brukende også. Man trenger ikke bryte loven.. BTW: Kul avatar..
Gjest StockDama Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 photoshop er nok ikke det billigste programmet på markedet. det finnes gratis programmer som er bra nok for de flestes bruk.
Snuppen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Ja,så nå at jg hadde jo postet det helt feil!.. men takk for svar:) noen tips til andre gratis programmer da?hmm
Colargol Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 En ting er at det ikke er lovlig, men du må også ha en key (=verifiseringsnøkkel) for å faktisk kunne bruke programmet og det kan være litt vrient å få tak i når du laster ned (igjen = ulovlig)! Du får faktisk ikke kjøpt photoshop i Norge heller i butikk, og kjøper du fra utlandet på nett så koster det jo alikevel flesk for du må helt til Australia ol. for å finne prog. til en billig penge og da koster det mye å få det sendt hit! Painter er et program du kan kjøpe til en billigere penge som funker ok!
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 fillern, plutselig forsvant teksten. Uansett: Paintshop Pro skal være bra og koster bare noen hundrelapper. Gimp er gratis og visstnok omtrent like bra som Photoshop unntatt til print. Er du student kan det hende du får kjøpt Photoshop til en overkommelig pris, de har i hvert fall hatt studenttilbud før. Ta kontakt med Adobe Norge http://www.adobe.com/no/
Gjest Myztica Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Jeg kan anbefale Photoshop elements, og det kjøpte jeg på expert for 900 kr tror jeg
Gjest Reisende John Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Hvis du bruker en time eller to på installering og leking med programmet så er det enkelt og greit å få til verifisering også. Installerte Adobe Premiere+verifiserte det i dag. Bruker det til privat videoredigering. Har ikke samvittighet til å betale alle de tusen som det koster å kjøpe på lovlig måte En ting er at det ikke er lovlig, men du må også ha en key (=verifiseringsnøkkel) for å faktisk kunne bruke programmet og det kan være litt vrient å få tak i når du laster ned (igjen = ulovlig)! ←
Gjest -eline- Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Uansett: Paintshop Pro skal være bra og koster bare noen hundrelapper. Gimp er gratis og visstnok omtrent like bra som Photoshop unntatt til print. ← Helt greie programmer, hvertfall så lenge man ikke er vant til Photoshop, jeg brukte Gimp mye tidligere for å lage webgrafikk etc, men må innrømme at da jeg prøvde igjen etter å ha brukt Photoshop mye i etpar år så irriterte det meg mye. Men til vanlig bruk uten at man er så veldig inne i photomanipulasjon etc funker begge de overnevnte finfint.
ply Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 Gimp er greit, men skal du drive profesjonelt med bilderedigering vil jeg anbefale aa gaa til anskaffelse av Photoshop. Til hobbybruk anbefales Photoshop Elements.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå