Gjest StockDama Skrevet 8. januar 2007 #21 Skrevet 8. januar 2007 jeg har vært ilag med en kar nå i ett år, han røyker hasj i ny og ne, og var tidligere en cola kjenner =p etter vi ble ilag ble det slutt med colaen, for det er noe han "ikke får lov" til ta i mitt nærvær. noe han har full forståelse for. selv er jeg såkalt straightedger, jeg holder meg unna alt fra røyk,til kaffe til tunge narkotiske stoffer. men uansett, vi har det nå kjempefint, og aldri hatt noe problemer når det gjelder dette emnet. men så må det sies, det er stor forskjell på en som tar cola en gang i året og en som bruker det på daglig basis, om dette er en kar du vil satse på, så må du vite om det han gjør er akseptabelt for deg.
miratira Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 8. januar 2007 Vet om mange som røyker hasj inimellom og noen som tar amfetamin av og til! (godt du gjorde om nikotin til kokain ) Amfetamin er vel værre enn hasj, da det er kjemisk framstilt mens hasj er fra en plante! Det at han har prøvd andre ting en hasj betyr ikke at han nødvendigvis bruker det! Hvis du bekymrer deg om det, bør du spørre han litt ut! Spør om han gjorde det kun en gang for å teste det, og spør om han noen gang har kjøpt eller bare fått litt av noen. Røyker han hasj daglig eller bare av og til? ← Nei jeg vet ikke om han bare har prøvd det en gang eller gjort det mange ganger, men hasj har han nok gjort noen ganger.. ikke hver dag og ikke hver helg, men innimellom! Trodde han hadde slutta helt men.. han er ærlig da, det er jeg gla for, men jeg klarer ikke hvis han skal bruke noe av dem mens jeg ser det!
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #23 Skrevet 8. januar 2007 Tar han seg en tjall en gang i blant, ser jeg ikke problemet. Røyker han hver dag, derimot, hadde jeg ikke giddet.
miratira Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 8. januar 2007 Tar han seg en tjall en gang i blant, ser jeg ikke problemet. Røyker han hver dag, derimot, hadde jeg ikke giddet. ← Nei det skal jeg takle, men jeg liker ikke det jeg hørte han si i helga: at han hadde prøvd mye annet også.. nå spurte ikke jeg hvor ofte han hadde prøvd da..
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #25 Skrevet 8. januar 2007 Da må du spørre han om det, da, og når du har mer grunnlag vil det være lettere å ta en avgjørelse. Å ha prøvd div. ser jeg ikke på som noe problem. Å prøve igjen, derimot, er jeg mer skeptisk til... Min erfaring er at folk forandrer seg i huet når de bruker dop. Noen stoffer virker nok mer inn enn andre, men jeg bodde i et kollektiv hvor enkelte røyka opptil flere ganger daglig. De gikk fra kosleige mennesker til locos på rimelig kort tid... (Har selv vært igjennom avrusning med en eks. Slitsomt, kan du si...)
miratira Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 8. januar 2007 Da må du spørre han om det, da, og når du har mer grunnlag vil det være lettere å ta en avgjørelse. Å ha prøvd div. ser jeg ikke på som noe problem. Å prøve igjen, derimot, er jeg mer skeptisk til... Min erfaring er at folk forandrer seg i huet når de bruker dop. Noen stoffer virker nok mer inn enn andre, men jeg bodde i et kollektiv hvor enkelte røyka opptil flere ganger daglig. De gikk fra kosleige mennesker til locos på rimelig kort tid... (Har selv vært igjennom avrusning med en eks. Slitsomt, kan du si...) ← Ja det har jeg lagt merke til, han kom hit på lørdag kl 00.00, og han var liksom litt borte, og han sa at han da hadde røyka hasj, men om han hadde tatt noe mer vet jeg ikke! Nei jeg liker det absolut ikke, må snakke med han om det neste gang jeg ser han.. Jeg vet det er dumt å si det, for skal ikke bry deg om hva andre tenker: jeg er redd for at folk tror at jeg driver med narkotika, ettersom jeg henger med han.. ettersom jeg bor i en liten bygd der alle kjenner alle nesten!
Gjest StockDama Skrevet 8. januar 2007 #27 Skrevet 8. januar 2007 (endret) om alle kjenner alle så vet de kanskje at du ikke bruker slikt selv red: skrivefeil Endret 8. januar 2007 av StockDama
aline Skrevet 8. januar 2007 #28 Skrevet 8. januar 2007 jeg har vært sammen med en som "bare" røyket hasj, vi var sammen til og fra i lang tid, hver gang han ville slutte ble vi sammen og hadde det supert, hver gang trangen hans til å røyke igjen ble for sterk, ble det slutt, sånn gikk det i lang lang tid og jeg var ung og dum og trodde jeg kunne hjelpe ham og at hasj er jo ikke så farlig. jeg ville aldri mer vært sammen med en som røyket hasj eller brukte andre rusmidler utover alkohol, det blir sikkert å generalisere, for mange klarer sikkert helt fint å bare ta seg en røyk en gang i blant, men jeg har sett hva "bare en røyk en gang i blant" kan føre til, og jeg setter meg ikke i situasjonen frivillig igjen. hadde en jeg likte sagt han røyket hasj og hadde prøvd endel annet også, så hadde jeg dessverre takket for meg og heller valgt å være alene, kun pga mine dårlige erfaringer.
miratira Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #29 Skrevet 8. januar 2007 om alle kjenner alle så vet de kanskje at du ikke bruker slikt selv red: skrivefeil ← Ja jeg regner med de vet såppas om meg.. men kan gå rykter fordet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå