Gå til innhold

Vet dere om noen som driver med:


miratira

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om narkotika som Hasj, Ecstasy og nikotin?

Jeg er forelsket i en gutt som er så snill mot meg og jeg har det så koselig med han, men vet at han røyker hasj innimellom og det er forsåvidt greit, men syns det går litt langt hvis han driver med sterkere enn det..

Han vet at jeg aldri kunne tenke meg og prøve det og det han gla for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om noen som driver med narkotika, og jeg ville aldri vært sammen med noen av dem. De jeg kjenner som har innledet forhold til folk som driver med dop, har angret bittert på det i ettertid, og sitter igjen med store problemer av ulik art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hva tenker dere om narkotika som Hasj, Ecstasy og nikotin?

Hadde nok ikke satt nikotin i samme bås som hasj og ecstasy.

Da kjenner jeg nemlig mange ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke satt nikotin i samme bås som hasj og ecstasy.

Da kjenner jeg nemlig mange ;)

Jeg mener at nikotin og ecstasy er litt farligere enn hasj jeg da! Eller etter hva jeg har hørt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jeg mener at nikotin og ecstasy er litt farligere enn hasj jeg da! Eller etter hva jeg har hørt da...

Deg om det.

Jeg trekker en klar skille mellom nikotin og det jeg betrakter som narkotiske stoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, jeg har ikke greie på dette egentlig..

Men jeg var fortrolig med at han røkya hasj en gang innimellom, nå har jeg jo funnet ut at han har prøvd litt av hvert.. hvor ofte vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg mener at nikotin og ecstasy er litt farligere enn hasj jeg da! Eller etter hva jeg har hørt da...

Nikotin er ikke narkotika, og er lovlig her i landet. Kan derfor ikke sammenlignes med hasj.

Jeg hadde ikke blitt sammen med en som drev med narkotika, uansett om det bare var en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg kjenner flere som driver med narkotika. Men dette er ikke mennesker jeg omgås eller anser for å være mine venner. Selv har jeg ingen problemer med hasj, men alt annet er fyfy i min bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som drev med narkotika, det ble så ille at jeg kuttet kontakten helt en stund. Kunne nok ikke vært sammen med noen som drev med det siden jeg ikke klarte å være venn en gang. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Nikotin er ikke narkotika, men jeg kjenner folk som røyker hasj og folk som har vært borti sterkere stoffer. Som kjæreste ville jeg ikke ha innvolvert meg med en som misbruker narkotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniffer de nikotin?

Det er ikke kokain du tenker på, da? Nikotin er jo det stoffet som finnes i sigaretter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kokain du tenker på, da? Nikotin er jo det stoffet som finnes i sigaretter....

haha.. jo selvfølgelig! Kokain mener jeg.. Syns det hørtes litt merkelig ut, men kom ikke på noe annet.. Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lazuli

Tja....du har grunn til å være skeptisk. Narkotika er noe dritt uansett hvordan man vrir og vender på det. Les om det, snakk med folk og gjør deg opp en mening om du vil la dette influere på livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Kjenner mange som røyker, både sigaretter og annen røyk. Kjenner også endel som bruker andre former for dop.

Tror ikke jeg kjenner noen narkomane dog. Men kjenner endel alkoholikere ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Vet om mange som røyker hasj inimellom og noen som tar amfetamin av og til!

(godt du gjorde om nikotin til kokain ;) )

Amfetamin er vel værre enn hasj, da det er kjemisk framstilt mens hasj er fra en plante!

Det at han har prøvd andre ting en hasj betyr ikke at han nødvendigvis bruker det!

Hvis du bekymrer deg om det, bør du spørre han litt ut!

Spør om han gjorde det kun en gang for å teste det, og spør om han noen gang har kjøpt eller bare fått litt av noen.

Røyker han hasj daglig eller bare av og til?

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amfetamin er vel værre enn hasj, da det er kjemisk framstilt mens hasj er fra en plante!

Det er helt galt å fremstille noe som bedre enn noe annet fordi det lages av en plante. Naturen er god til å lage stoffer som er giftige for mennesker.

For meg haddet det vært enkelt: Enten må misbruket vekk eller så må vedkommende vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...