Gifteklar:) Skrevet 19. februar 2007 #21 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er veldig skeptisk til disse NuBra-greiene, og ville heller prøvd korsett... Gir fin timeglassfigur i tillegg til å løfte/forme brystene. Jeg har aldri funnet en stroppeløs BH som sitter fint egentlig... Men har en størrelse som gjør det vanskelig å finne BHer i "vanlig" butikker.
marsy Skrevet 19. februar 2007 #22 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har D-cup, og kjøpte en veldig bra stroppeløs bh til 200kr på Lindex. Problemet er at kjolen allerede er stram over bysten, og med BH'en ble puppene mine løftet så mye at jeg ikke fikk igjen glidelåsen!! Kan strengt tatt bruke kjolen uten undertøy men synes den "sagger" litt i toppen da. Har vurdert puppetape.. noen som har prøvd? Hadde også vært glimrende med en type BH som IKKE gjør puppene enda større, hvis det finnes
Kykkelikokos Skrevet 20. februar 2007 #23 Skrevet 20. februar 2007 Jeg skal ha korsett. Kjolen min er så lav i ryggen at jeg ikke ville funnet en stroppeløs BH som ikke syntes. Da måtte jeg gått for "lime-på-versjonen" som det har blitt linket til her. Jeg vurderte å bestille en slik også, men den ene siden spurte etter personnummer, og det kommer jeg aldri til å gi fra meg på en slik side.
naley Skrevet 20. februar 2007 #24 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har også kjøpt meg en fra unbra.net Den er kjempe bra, har også Bcup og den holder fint. Prøvd den på byen et par kvelder og den holder bra på, veldig behagelig.
Bente:) Skrevet 20. februar 2007 #25 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Her Akkurat nå selges disse silikon-bhène for 40 kr på QXL Endret 20. februar 2007 av Bente:)
mowgli Skrevet 20. februar 2007 #26 Skrevet 20. februar 2007 Her Akkurat nå selges disse silikon-bhène for 40 kr på QXL ← Med 170,- i ekspedisjon og fraktgebyr....da er de fremdeles mye billigere her....
Benover Skrevet 21. februar 2007 #27 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Innlegg endret, jmf Kvinneguidens regler angående annonsering. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter. vimse-mod Endret 21. februar 2007 av vimse
Benover Skrevet 21. februar 2007 #28 Skrevet 21. februar 2007 mowgli har fulstendig ret. har selv lige bestilt der og betaler kun 48kr i porto til Norge
Trampe Skrevet 22. februar 2007 #29 Skrevet 22. februar 2007 Dere må prøve forskjellige bher under kjolen! Jeg skulle også ha stroppeløs bh. Jeg har C-cup, og føler jeg ikke kan gå uten bh.. men enden på visa ble at korsettet i kjolen var stramt nok til at jeg gikk uten bh, og det gikk helt fint Mine pupper ble faktisk finere i kjolen uten bh enn med. Så mer naturlig ut i kløfta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå