Gå til innhold

Til dere med stroppeløse kjoler ?

Anbefalte innlegg

Gjest smulan
Skrevet (endret)

Lurer bare på om noen har noen gode Bh`er å anbefale ? :klø: Hvilke merker osv ?

Tenker selvsakt på stroppeløse, som løfter og får brystpartiet til å se bra ut!!! :) Er en B-cup, men etter å ha ammet 3 barn, må det en mirakel-bh til, He he :ler:

Og er det noen som har gode erfaringer med denne ?

Endret av smulan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne her, jeg har også stroppeløskjole og er litt usikker på om det kanskje går an å bruke en bh med avtagbare stropper.

Skrevet

Jeg skal ikke ha BH. Kjolen min har innebygget korsett så det trengs ikke.

Skrevet

Giftet meg i sommer og hadde en stroppeløs linnea raffaelli kjole. Jeg brukte et stroppeløst korsett under (bare vanlig korsett kjøpt på lindex). Det fungerte kjempegreit. Bare sørge for at det ikke er for store "kopper", slik at de kommer over kjolen.

Skrevet

Jeg hadde stroppeløst korsett, fungerte kjempefint. Ellers så funker nok stroppeløs BH også. Også har jeg sett noen kopper som man "limer" på. Man må egentlig prøve seg fram, og finne ut hva som er pent og behagelig.

Gjest Minimi
Skrevet

har en sånn type du linker til.

denne(klikk på undertøy til venstre)

Er fornøyd med den, men trur jeg tok en cup for liten så kanten syns viss stoffet er tynt.

Den løfter ikke opp puppene veldig, men samler di :) Jeg er hverfall kjempe fornøyd.

Viss du prøver deg frem så finner du fort ut av hvordan du skal feste den for at puppen blir der du vil ;)

Skrevet

en slik BH ville aldri fungert på meg, som har litt tunge bryst. Jeg skal kjøpe korsett. Det holder jo inn magen litt også :-)

Skrevet
en slik BH ville aldri fungert på meg, som har litt tunge bryst. Jeg skal kjøpe korsett. Det holder jo inn magen litt også :-)

Samme her :)

Skrevet

Hvis dere vil ha korsett fordi det er fint så skjønner jeg det - men i noen kjoler feks MS er det korsett innebygget. Kjenner ei som giftet seg (med store ammepupper) i MS kjole. Hun har aldri gått uten BH før pga store og tunge bryst..men hun trengte ikke ha noenting under i sin MS.

Men det spørs jo på kjolen....og også om man vil ha korsett fordi det er fint eller fordi man tror man må :) Ville bare nevne det.

Skrevet
Hvis dere vil ha korsett fordi det er fint så skjønner jeg det - men i noen kjoler feks MS er det korsett innebygget. Kjenner ei som giftet seg (med store ammepupper) i MS kjole. Hun har aldri gått uten BH før pga store og tunge bryst..men hun trengte ikke ha noenting under i sin MS.

Men det spørs jo på kjolen....og også om man vil ha korsett fordi det er fint eller fordi man tror man må :) Ville bare nevne det.

Jeg har prøvd min kjole og må ha korsett ja. Hadde det ikke vært for at jeg må ha det så hadde jeg jo valgt bh i stedefor :)

Skrevet

Lottabrud - I see. Bare vet mange som tror de ikke kan gå uten men så kan de likevel. derfor ville jeg bare nevne det :)

Skrevet

Henger meg på her jeg også, har tynne stropper på skuldrene og er helt åpen bak, så jeg kan ikke har korsett og ikke stroppeløs bh... Det hjelper jo ikke så lenge den går rundt ryggen Forslag til hva jeg skal gå for?? Må ha noe... Noen som har prøvd slik tape man fester under brystet? er litt skeptisk..

Skrevet
Henger meg på her jeg også, har tynne stropper på skuldrene og er helt åpen bak, så jeg kan ikke har korsett og ikke stroppeløs bh... Det hjelper jo ikke så lenge den går rundt ryggen Forslag til hva jeg skal gå for?? Må ha noe... Noen som har prøvd slik tape man fester under brystet? er litt skeptisk..

Ville prøvd slike silikonkopper. Har ikke brukt det selv, men ei venninne brukte det til sin brudekjole og var veldig fornøyd.

Denne linken viser dem :http://www.exit-fashion.no/

men du får kjøpt dem i undertøysforretninger også (kanksje ikke typer som Lindex, men de litt ordentlige).

Gjest Fruktfat
Skrevet

se på den som TS linket til :)

Skrevet

Prøv unbra.net Ingen stropper eller feste bak!! Selvklebende foran så den sitter godt. Har bestilt meg sånn selv!!

Skrevet

Jeg har ikke stroppeløskjole, men jeg kan ikke ha stropper til....

Jeg kjøper en slags BH som bare er "koppene" man teiper de rundt på en måte.. Den kjøper jeg der jeg kjøpte kjolen.

Det enkleste for å finne undertøy er å spørre der du har kjøpt kjolen, så kan de velge rett for deg, og så kan du kjøpe der eller et annet sted, om det er billigere.

Gjest smulan
Skrevet

Hei !

Nå har jeg bestilt den rimelige versonen av den jeg linket til, så nå venter jeg i spenning!! Håper det fungerer da! Skal gi tilbakemld. når jeg prøver den sammen med kjolen.

har en sånn type du linker til.

denne(klikk på undertøy til venstre)

Er fornøyd med den, men trur jeg tok en cup for liten så kanten syns viss stoffet er tynt.

Den løfter ikke opp puppene veldig, men samler di  Jeg er hverfall kjempe fornøyd.

Viss du prøver deg frem så finner du fort ut av hvordan du skal feste den for at puppen blir der du vil

Så takk for tipset Minimi :klappe:

Og takk til dere andre også selvfølgelig :sjarmor:

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei !

Nå har jeg bestilt den rimelige versonen av den jeg linket til, så nå venter jeg i spenning!! Håper det fungerer da! Skal gi tilbakemld. når jeg prøver den sammen med kjolen.

Så takk for tipset Minimi :klappe:

Og takk til dere andre også selvfølgelig :sjarmor:

Hvordan gikk det? Har du fått den og prøvd den sammen med kjolen?

Den finnes forøvrig billigere her også. Til og med billigere porto fra Danmark til Norge :klappe:

Skrevet

Venninda mi som skal ha i bryllupet mitt kjøpte en sånn unbramen hun syns det så helt tragisk ut og funket ikke i det hele tatt......puppene ble helt rare i fasongen...

Tror hun er ca 75B eller muligens 80B...

Skrevet

Jeg bruker 80B og jeg klarer ikke helt å se for meg at dette kan bli noe bra... tror nok jeg går for stroppeløs BH eller korsett isteden jeg tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...