wok Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Var hos frisøren i går og snakka litt om hårpynting til bryllupet. Jeg har kort hår, og er egentlig ikke så dollete av meg. Har tenkt at ting skal være tøft og ikke søtt. Kjolen min er veldig enkel. Frisøren klaret nesten å overtale meg til diadem/tiara.... er det noen som har bilde/linker til en enkel, kanskje med perler... Må venne meg til tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg kan kanskje hjelpe deg, sender deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg kjøpte mitt diadem gjennom Http://www.bryllupsweb.no Der har de en del forskjellig, for enhver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 13. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2003 takk for tips begge to. Augustbrud02, jeg likte noen av dine... jeg må kikke litt her og der, og tenke litt, meget mulig at jeg kommer tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 takk for tips begge to. Augustbrud02' date=' jeg likte noen av dine... jeg må kikke litt her og der, og tenke litt, meget mulig at jeg kommer tilbake til deg.[/quote'] Koselig å høre. Kom gjerne tilbake til meg med spørsmål om du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå