Gå til innhold

Fødested


Burpen

Anbefalte innlegg

Det begynner faktisk å nærme seg her... :overrasket::hoppe:

Hvor skal du føde?

Jeg skal føde på SUS (Stavanger universitetssykehus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også. ;)

Har skjedd ganske mye på fødeavdelingen der siden jeg fødte sist, gleder meg til å slippe overfylte sovesaler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på sykehuset i Fredrikstad. Det er pusset opp der siden sist jeg fødte, så det blir spennende å se forskjellene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!

...men vi får håpe vi ikke treffes, for da går enten jeg endel over, eller å føder du for tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikshospitalet. Skal på omvisning der neste uke og er veldig spent.

Gurimalla det nærmer seg virkelig nå ja :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Skal føde på lokalsykehuset her jeg bor. Vil ikke at alle skal få vite hvor jeg bor så jeg sier det ikke her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy!!

...men vi får håpe vi ikke treffes, for da går enten jeg endel over, eller å føder du for tidlig ;)

Sjansen er forhåpentligvis ikke så stor nei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal foede paa Edinburgh Royal Infirmary. Faar ikke omvisning paa forhaand :tristbla: men det er en ganske ny avdeling som har godt rykte paa seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er forhåpentligvis ikke så stor nei. ;)

Men vi møtes kanskje! Jeg skal også føde på SUS ca 12.april, og er 27 uker på vei imorgen tirsdag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på fredrikstad, håper alt forløper seg normalt for da velger jeg samme avdeling som sist som er fødestua B7. Dobbelt senger og alenerom med badekar og dusj - helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi møtes kanskje! Jeg skal også føde på SUS ca 12.april, og er 27 uker på vei imorgen tirsdag. ;)

Jeg har selv tippet at jeg føder mellom 12. -14.april, så kanskje det ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på Ullevål.

Det skal jeg også. Kanskje vi møtes, du ligger bare to dager foran meg i løypa. ;)

Håper å være frisk og rask etter fødsel så vi havner på barselhotellet slik at mannen kan være sammen med meg og knøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Det skal jeg også. Kanskje vi møtes, du ligger bare to dager foran meg i løypa. ;)

Håper å være frisk og rask etter fødsel så vi havner på barselhotellet slik at mannen kan være sammen med meg og knøttet.

Rart å tenke på at vi kanskje er der samtidig uten å vite det. Vi håper også at vi skal kommme på barselhotellet sånn at vi kan være sammen. Ikke lenge igjen nå :overrasket: . Jeg føler litt skrekkblandet fryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahus her også, Tika. Ser ut til at du er en uke eller så foran meg, jeg har termin 11.mars. (Men håper veldig på at jeg ikke går over tiden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...