Gå til innhold

attac


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om det er noen her på KG som er medlem av Attac? I så fall hvorfor er du med i denne organisasjone? Er litt sånn småinteressert i organisasjonen, det er derfor jeg lurer. icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Care, du må nok finne deg et annet forum, du kan vel skjønne at her er de ikke inteligente nok til å snakke om seriøse saker som attac. icon_wink.gif Men hvis du er interessert i å baksnakke BB deltagerer eller snakke om dine celuitter så kan du bli. icon_biggrin.gificon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

Den syntes jeg at var litt drøy altså! Man kan vel være intelligent selv om man ikke er medlem av attac!!!?

Selv ser jeg på dette forumet som et sted der man kan få andres meninger om sine små frustrasjoner i hverdagen.

Er enig i at det kanskje er feil forum (hva vet jeg), men de fleste medlemmene virker da som oppegående kvinner synes jeg (og kanskje et par menn også?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Lea

Herregud dere syter jo om alt mulig. Hvis dette er et diskusjonsforum så er alt dere som snakker om tånegler og herrmorider helt bak mål. Fins det ikke viktigere ting for dere, enn dette svoldret.

Ta en titt på alle trådene her;"PVC - bukser", "BB for pene mennesker", "hva har du i veska di", "hvor gammel er du", "hva jobber du med", "hva tjener du" ??? HVA ER DETTE!!!!!! Svolder spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he jeg må le - jeg synes det er litt "sannhet" i det ananym sier. Men hva vet jeg, kanskje jeg bare er for seriøs for dette forumet, eller kanskje blitt for gammel. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...eller kanskje du rett og slett er litt humørløs? Det er slett ikke nødvendig å være dønn seriøs hele tiden! Av og til er det ganske deilig å bare "prate" om tull og tøys. Hverdagen er da alvorlig nok for de fleste av oss likevel!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ANONYM.

Selv om jeg er seriøs så er ikke det ensbetydende med humørløs, bare så det er oppklart icon_biggrin.gif . Jeg har et veldig godt humør og er en gladjente. Tjoho.

P.s Litt synd at du ikke tør å stå frem. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få denne tråden på rett kjøl igjen, skal jeg svare så godt jeg kan...

Jeg er ikke medlem av Attac selv, men har møtt representanter fra denne organisasjonen en rekke ganger gjennom politisk arbeid.

Kort sagt står Attac for "ei demokratisk styring av norsk og internasjonal økonomi" (se egne hjemmesider). På godt norsk betyr det en mer rettferdig verdenshandel, der folkevalgte skal styre pengestrømmen -ikke markedskreftene.

Det er slik i dag at politikere får mindre og mindre å si når det gjelder verdenshandelen, og fordelingen av pengene blir skjevere og skjevere. De rike får mer (les: i-land) og de fattigere (u-land) får mindre.

Attac er en internasjonal bevegelse som vil sette søkelyset på verdenshandelens urettferdige tyrrani (mine ord...).

Jeg anbefaler hjemmesidene, jeg:

http://www.attac.no/

Håper dette var til litt hjelp icon_smile.gif

_________________

hjerte.gif *Astra* hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-03-26 14:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...