mowgli Skrevet 19. januar 2007 #21 Skrevet 19. januar 2007 Ja det tror jeg Mowgli. De har åpent i 2 etasje så man kan sitte der å "jobbe" hvis man vil. Da får man låne endel av dems stempler og stæsj og jeg vet at det er en kveld man kan sitte skikkelig lenge. Da er det sikkert mandag ja Ser forresten at det papiret jeg brukte står det om på forsiden. det står at "nå har vi tatt inn BLINGS fra Bazzil. Det er de arkene jeg hadde...de rosa.) ← Supert!! Vi skal til Ski på mandag for å se på en bil... da benytter jeg sjansen til å stoppe innom butikken... Jeg har lett etter fint papir mange steder nå uten å finne noe... Leter etter en fin brunfarge og det er ikke enkelt...
*Emma* Skrevet 19. januar 2007 #22 Skrevet 19. januar 2007 Nei det er jammen ikke lett. Men de er veldig flinke der så du får sikkert god hjelp. (Dvs de fleste...sendte sambo ned for å kjøpe noe til meg og hun som stod er da var helt ubrukelig.) De fleste kan mye og har gjerne ideer om du står fast.
Filimo Skrevet 19. januar 2007 #23 Skrevet 19. januar 2007 Nadia - tusen takk. Det er papir (som man bla bruker til å lage kort av - hvis man scrapper) De er 30*30cm store. Vanligvis når jeg lager kort er et ark nok til 2 kort. Men nå som jeg brettet slik ble edt bare nok til ett. Jeg har handlet her. Men jeg var i butikken...handlet ikke på nett. Vanskelig å forklare noe bedre. De har sånt papir på feks Panduro også. ← Kan jeg bare legge til en liten ting? Det jeg elsker med Bazzill (min favoritt på kartong-siden!) er at det er struktur i arkene, de er ikke helt glatte (sånn som vanlig kartong er) og det gjør at det blir mer "liv" på kort og LO'er og det gjør rett og slett det lille ekstra. Nemlig Mowgli: ang. brunfarge, så spør etter den "brune monokromatiske" pakken til Bazzill, inni der er det et par fine brunfarger + en fin beigefarge. Dvs, du kan kjøpe arkene løst altså, men om du spør etter de brune monokromatiske så viser de deg en brun-skala på 5 nyanser og som sagt, av de er det i hvert fall 3 stk. som er veldig fine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå