Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hadde nyrebekkenbetennelse for ca. 2 mnd siden, og lurer på om jge har fått det igjen. Merket at jeg ofte måtte på do, så for ca. to dager siden begyndte jeg å verke intenst i ryggen, spessielt ved venstre nyre og framme ved magepartiet, også stråler det nedover i bekkenet og lysken. Det gjør virkelig vondt! Men det rare er at jeg ikke har feber. Er det noe en må ha ved nyrebekkenbetennelse? Skal gå til legen i morgen om jeg ikke er bedre. Men de kan vel ikke gi meg antibiotika så mye heller?(har måtte fått tre ganger i løpet av et år).
Gjest Virvel Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Det blir verre om du ikke får antibiotika, for å si det sånn... (Forutsatt at du faktisk har fått nyrebekkenbetennelse igjen, da.)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Ja, jeg vet det. Så jeg skal til legen. Skjønner bare ikke hva det kan vere om det ikke er nyrebekkenbetennelse. Har ikke feber, men har de verste smerten noen gang, og det gjør så vondt å gå på do.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Du trenger ikke ha feber for å ha nyrebekkenbetennelse. Kom deg til legen.
Mary_H Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Begynner å tenke på nyresten. Føles som om noe sitter fast mellom nyren og blæren og det gir virkelig de verste smertene jeg noen sinne har hatt! Har tatt en voltaren nå og skal prøve å sove litt, så skal jeg stikke til legen i morgen med urinprøve og se hva som vises der. Må garantert inn til legen uansett, for denne smerten er uutholdelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå