Petruska Skrevet 30. mai 2003 #81 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja Mogens, kan godt hende at mange jenter trives med å få dytta i seg en p*kk som er 14+ cm. i omkrets, men jeg mener nå alllikevel at de har en stor f*tte hvis de "ikke kjenner noe" av mindre enn det.... personlig hadde jeg følt meg helt sprengt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrenaline Skrevet 4. juni 2003 #82 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg er 21+ og ingen av mine damer har klaget. (Bortsett fra når jeg har bånnet, da er det bare å ta det litt forsiktig). Snarere tvert imot. De har heller blitt oppildnet og ville (horny). Og noen har opplevd sin første orgasme på den måten. Og - jeg får'n heller ikke inn i en dorullkjerne. Prøvde da jeg var litt yngre. Ha'kke sjangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. juni 2003 #83 Del Skrevet 5. juni 2003 . Hva skal man med en hageslange i senga da :o 14 her. Har ikke noe behov for å få tarmene ristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cec Skrevet 5. juni 2003 #84 Del Skrevet 5. juni 2003 21 cm.. fordi? hmm.. elsker å bli fylt skikkelig opp vel..tror jeg., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tonetroll Skrevet 8. juni 2003 #85 Del Skrevet 8. juni 2003 Min kjære er 20 cm lang...og 16 i omkrets. Og for meg er det helt perfekt! Men det er fordi han kan bruke den ordentlig, er påpasselig så han ikke bunner. En stoooor en er opphissende...men det er Hodet han har på toppen som avgjør om det blir god sex eller ikke. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #86 Del Skrevet 8. juni 2003 Heia ! Etter å ha lest innleggene her falt jeg for fristelsen å måle "utstyret". Har egentlig aldri gjort dette før i den tro at den var ca middels. Sannelig fikk også jeg styrket selvtilliten takket være denne tråden! Her er resultatet : Lengde 17 cm Omkrets : 15 cm som skulle tilsi ca 4,7 cm i diameter. Altså hadde ikke jeg heller mulighet å få den gjennom dorullkjernen, noe jeg forsøkte først. Damer har heller ikke klaget på at den er for stor. Igjen takker jeg KG's forum ! Hilsen Odd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarte Panter Skrevet 10. juni 2003 #87 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er vel ikke lengden det kommer ann på, men tykkelsen..... Hva er vitsen med en på 21 hvis den ikke er tykkere enn din egen finger da? Bedre med stutt og butt enn lang og tynn spør du meg! Gubben har begge deler så jeg føler meg egentlig ganske heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2003 #88 Del Skrevet 10. juni 2003 Bedre med stutt og butt enn lang og tynn spør du meg! Gubben har begge deler så jeg føler meg egentlig ganske heldig! Har'n TO stykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juni 2003 #89 Del Skrevet 10. juni 2003 Siste norgesundersøkelse viser at snittet er nøyaktig: *tadaa* 14,8cm i LENGDEN Så nå vet dere det! Lurer på hvem som gikk rundt og målte? Kan jeg få den jobben neste gang? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #90 Del Skrevet 11. juni 2003 Lurer på hvem som gikk rundt og målte? Kan jeg få den jobben neste gang? 8) Leste et sted at manfolk lyver som fy når de skal fortelle om hvor stort utstyr de har (husker ikke hvor jeg leste det) Så om du Vinga fikk jobben hadde vi muligens fått et helt korekt resulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. juni 2003 #91 Del Skrevet 16. juni 2003 Leste et sted at manfolk lyver som fy når de skal fortelle om hvor stort utstyr de har (husker ikke hvor jeg leste det) Så om du Vinga fikk jobben hadde vi muligens fått et helt korekt resulta Vi kan ikke bruke linjal når det gjelder slike ting.... det er så mange andre faktorer som spiller inn.... man må legge på litt fordi man ikke er helt i form i "måleøyeblikket", dessuten var den hardere i dag tidlig så man får legge på der også, dessuten kommer den rette dama blir den ENDA litt større, og like før den spruter så ekspanderer den seg ytterligere... Dette fører til at dette: ----------------------------------------------------- er 20 cm.... det vil si at jeg ligger godt over 14,8 cm.... faktisk nærmere 16 når jeg tenker meg om... i følge denne linjen.... Hva er det som er så farlig med å være ærlig....? Jentene her er da ikke så opptatt av slike ting, ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #92 Del Skrevet 16. juni 2003 HELT KLART 14 CM!!!!!! Skulle ønske mannfolk kunne si det om puppene våre også: størrelsen har ingenting å si, bare hun bruker dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. juni 2003 #93 Del Skrevet 16. juni 2003 HELT KLART 14 CM!!!!!! Skulle ønske mannfolk kunne si det om puppene våre også: størrelsen har ingenting å si, bare hun bruker dem... Størrelsen på pupper har da mindre å si enn størrelse på penis... unntatt for en liten pode som skal patte.... DA lønner det seg vel om han finner fram.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 17. juni 2003 #94 Del Skrevet 17. juni 2003 Foretrekker mer en 14 cm enn 21 cm, men det er som de fleste andre sier tykkelsen som gjelder, og ikke minst "move`n"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 18. juni 2003 #95 Del Skrevet 18. juni 2003 Jævlig glad jeg ikke er tynn! Må være mareritt å lese denne tråden om man er tynn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. juni 2003 #96 Del Skrevet 19. juni 2003 Jævlig glad jeg ikke er tynn! Må være mareritt å lese denne tråden om man er tynn! Du må ikke glemme at dette er det foretrukne... Du har sikkert dine preferanser du også. Tror de færreste her hadde dumpa typen bare på grunn av liten pikk, i dette tilfellet tynn. De fleste her skjønner jo at gutta ikke kan gjøre noe med hvordan de er født, men at de selv kan bidra en hel masse! Det er her knipeøvelsene kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå