BaggerLane Skrevet 27. mai 2003 #61 Del Skrevet 27. mai 2003 En fyr kan ha så stor pikk han bare vil, kvinnfolk blir aldri fornøyd uansett! Er det ikke det ene så er det det andre! Dramasøkere hele gjengen! Det at tykkelsen er så vanvittig viktig for kvinnfolk er rett og slett fordi de aller fleste av dere er så vanvittig dårlig trent! Overvektige kvinnfolk er bare overvektige, ikke trangere! Bare til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 27. mai 2003 #62 Del Skrevet 27. mai 2003 Liker kjæresten min sin best jeg - først og frems fordi den er hans og i tillegg så er han innmarig flink til å bruke den :D Har ikke målt den (og har ganske dårlig øyemål), men den er lengre og tykkere enn Samuraien min så jeg tipper den er mer rundt 21 enn 14. Og, jeg har mer himmelsk sex enn jeg noen gang har hatt før! :D Men om det er på grunn av størrelsen, hvordan han bruker den, hvor forelsket jeg er eller en kombinasjon, det vet jeg ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #63 Del Skrevet 27. mai 2003 Den ideelle størrelsen kommer vel an på jenta og hvor opphisset hun er. For meg er det ekstra deilig å kunne presse absolutt hele inn i henne (uten å kjenne livmorhals/sprialtråd) mens det går. Og kjæresten min liker også det. Det er synd på de gutter som er så store at de ikke får oppleve dette. Akkurat! Den tanken har jeg også tenkt.. tenk på dem som ikke klarer å få hele inn, eller dem som må hele tiden passe på så ikke dama får vondt! Det ødelegger jo masse.. å tenke og passe på så mye da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #64 Del Skrevet 27. mai 2003 hm.. har bare hatt (masse) sex med en.. håndleddet mitt er 15cm i omkrets.. Han er ikke i nærheten av det!! Og jeg kjenner ham godt.. Altså- inni meg. Kan tenke meg jeg får noen størrelse-sjokk i løpet av livet! hvis 15 cm omkrets er vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #65 Del Skrevet 27. mai 2003 10 - 12 cm i omkrets regnes som gjennomsnitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 27. mai 2003 #66 Del Skrevet 27. mai 2003 ----- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #67 Del Skrevet 27. mai 2003 Stemmer det? Er vant med en på 16 jeg..... Ja 10 - 12 cm i omkrets er normalt. Altså omkretsen er den man møler ved å legge målebånd rundt pikken. (ikke hodet) Hvis du påstår at du har en på 16 bør du ta en ny sjekk, eller så er han litt over gjennomsnittet. Regner det må være helt umulig å suge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 27. mai 2003 #68 Del Skrevet 27. mai 2003 En fersk undersøkelse viser at gjennomsnittet på en penis, i Norge, er 14 cm i lengde. Uhm, jeg tviler sterkt på at omkretsen ligger på rundt 12-16 cm. Like bred som lang? Uh, No, thanks, I don't think so... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #69 Del Skrevet 27. mai 2003 Jøss, dette er også en ting å diskutere. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #70 Del Skrevet 27. mai 2003 En fersk undersøkelse viser at gjennomsnittet på en penis' date=' i Norge, er 14 cm i lengde. Uhm, jeg tviler sterkt på at omkretsen ligger på rundt 12-16 cm. Like bred som lang? Uh, No, thanks, I don't think so...[/quote'] My point exactly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #71 Del Skrevet 27. mai 2003 En fersk undersøkelse viser at gjennomsnittet på en penis' date=' i Norge, er 14 cm i lengde. Uhm, jeg tviler sterkt på at omkretsen ligger på rundt 12-16 cm. Like bred som lang? Uh, No, thanks, I don't think so...[/quote'] Omkrets og bredde er to forskjellige ting :blunke: omkrets er målet RUNDT. Vil du finne bredden tar du omkretsen og dividerer med 3,14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 27. mai 2003 #72 Del Skrevet 27. mai 2003 ----- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. mai 2003 #73 Del Skrevet 28. mai 2003 Da er det kanskje ikke så dumt allikevel, da - alle disse hankjønnene som stadig skryter på seg pi## på størrelse med en semitrailer... HØ HØ HØ, jeg kjører i alle fall semitrailer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 28. mai 2003 #74 Del Skrevet 28. mai 2003 Hehe, jeg vet, er bare jeg som aldri har tenkt over omkretsen i det hele tatt. herregud, er det ikke bra nok om det er godt? MÅ man ha en slags standard for hva som er normalt/ikke normalt? ...og en ting til....stort er ikke alltid godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #75 Del Skrevet 28. mai 2003 Til info: en dorullkjerne er 4,5 cm i diameter - dvs 14 cm i omkrets. 10 cm omkrets = 3,2 cm diameter 12 cm omkrets = 3,8 cm diameter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 28. mai 2003 #76 Del Skrevet 28. mai 2003 mMin samboer har 16 cm, det er helt perfekt for meg! Har hørt at gjennomsnittet på en penis er 14-16 cm lang, stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 28. mai 2003 #77 Del Skrevet 28. mai 2003 Siste norgesundersøkelse viser at snittet er nøyaktig: *tadaa* 14,8cm i LENGDEN Så nå vet dere det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #78 Del Skrevet 28. mai 2003 Den viste også at gjennomsnittsomkretsen var 13,4cm eller noe sånt, noe som er mye mer enn i alle andre undersøkelser.. Sånn sett var jo ikke den saken så "trøstende" som det var meninga at den skulle være.. "IKKE SÅ STOR SOM DU TROR" sto det på forsida av VG (eller var det dagbla'?) Stort sett alle veit at gjennomsnittssnoppen er omtrent 15cm, og så blir det gjort til en enorm nyhet at den er TO MILLIMETER kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 29. mai 2003 #79 Del Skrevet 29. mai 2003 Ville helt klart valgt den på 14 cm. Hva er vitsen med at den er så lang da??? Au.. snakk om å gå rett til bunns. Heller tykkelsen yes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 30. mai 2003 #80 Del Skrevet 30. mai 2003 21 cm?? AUU!! Det er jo veldig mye da! Tror jeg heller hadde takket ja til 14 cm. jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå