Gjest WoW Skrevet 12. februar 2003 #1 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis dere damer kunne velge om typen skulle ha 14 eller 21 cm lang.. hva ville dere valgt da? Håper på noen seriøse svar, lurer faktisk veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lailas Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 -jeg ville hatt en med 30, jeg da!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 14 cm? -Nei takk! 21 cm? Tja,da begynner vi å snakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lailas Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 -jeg ville helst hatt en med 30, jeg da!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoW Skrevet 12. februar 2003 #5 Del Skrevet 12. februar 2003 begrunn hvorfor 21 da ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. februar 2003 #6 Del Skrevet 12. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #7 Del Skrevet 13. februar 2003 sikkert ikke alltid godt å gjøre det med en med 21 da....auuuu.... zilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. februar 2003 #8 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan ikke velge hvilke størrelse typen skal ha vet du. En må ta personen i den innpakningen han kommer Hvis man må ha en som er 21 cm lang for å kjenne at man har sex, da er det en selv det kommer an på - ikke størrelsen på mannen. Min samboer er 14 cm+ og jeg kan love deg at det er tilstrekkelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 min så nylige X, var ikke stor, nærmere 14 en 21 tenker jeg (uten å ha målt den!) Og jeg har aldri hatt så god sex før jeg! ¨ Kanskje det kom av at han gav meg mer en bare k*ken sin? "..vil jo kjenne noe" vet jeg flere sier, men ærlig talt, synes dere f.eks det er godt å bli fingret? eller må mannen da bruke hele handa for at dere skal kjenne noe? ett par fingre kan være veldig godt synes jeg, og det er sjelden jeg har vært borti menn med 14-21 cm lange fingre! men finner de rette punktene, DET gjør selv en vanlig finger som vet hvor den skal! (og hvor lange er fingre da? min lengste er 8 cm lang.. si mannens da kanskje er 10-11?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 14 cm. ellers så er det tykkelsen det faktisk kommer an på pga massasje effekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #11 Del Skrevet 13. februar 2003 foretrekker helt klart en lengde på 14 cm fremfor 21, om det er fritt valg. tykkelsen er mer interessant. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #12 Del Skrevet 13. februar 2003 Måtte jeg velge mellom en på 14cm og en på 21 cm, så ville jeg valgt den på 14 cm. Så lenge mannen forstår at sex ikke bare handler om inn og ut, så spiller det vel egentlig ikke noen rolle hvor mange cm den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. februar 2003 #13 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke forstår denne "størrelse"-fikseringen...... Har hatt noen pi**** i mitt liv og har aldri vært opptatt av dette...... (størrelsen altså.. )....det er som andre her sier hvordan "utstyret" brukes som teller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #14 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har prøvd en som er godt over snittet ( hva nå enn det er) en gang. Det var ingen morsom opplevelse. Det gjorde vondt både da og de to påfølgende dagene....sorry store menn ! Jeg vil ikke satse på en slik mann ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #15 Del Skrevet 13. februar 2003 Den beste sexen eg har hatt har vore med mannen med minst utstyr, fordi han brukte heile kroppen og var sjølv ikkje fiksert på sitt eget utstyr, i motetning til menn som veit at dei er godt utrusta og veit at kvinner tenner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 14. februar 2003 #16 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis jeg kunne velge om min samboer skulle ha 14 eller 21 ca, ville jeg valgt det siste. Det er jeg syntes det er noe vakkert og sexy med et stort lem. Men det hadde ikke vært noen betingelse og jeg hadde ikke dumpet en harlig mann hvis han hadde 14 ca. Min kjære har ca. 19 cm, og det holder lenge for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoW Skrevet 14. februar 2003 #17 Del Skrevet 14. februar 2003 takk for (hittil) mange svar. delte meninger rundt dette ja. Men det siste innlegget (fra Morlock) der hun foretrekker 21 cm så nevner hun "det er noe vakkert og sexy med et stort lem." Og dere som vil ha 21, er det DERFOR dere vil ha det, pga det er "vakkert og sexy"? Dere "21 foretrekkerne" ja hvordan føles det ut å ha sex med en slik da, det er vel kanskje ikke noe særlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. februar 2003 #18 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg hadde engang en type som hadde en veldig liten tiss, sikkert mye mindre enn 14 cm.. Jg kjente ABSOLUTT ingenting jeg.... Å d var slett ingen morsom opplevelse, ikke for meg og IALLEFALL ikke for han..... :-? Jeg har også vært sammen med en som hadde en stooor en, syntes det kunne være vondt noen ganger, kom litt an på formen og på stilling, men jeg foretrekker definitivt en med litt størrelse Så jeg er ikke enig at strørrelse ikke betyr noe, men på den annen side så har det også litt med hvordan man kan å bruke det utstyret man er tildelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. februar 2003 #19 Del Skrevet 15. februar 2003 Det verste som kan skje en gutt er at han ikke kjenner noe særlig.... føler seg for liten rett og slett... Så mange jenter som lever på at de er naturlig trange... klart det skaper problemer for små mannfolk! Muskler, mine jenter, muskler.... Vi kjenner stooor forskjell på dere som kan bruke dem og dere som ikke kan.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 15. februar 2003 #20 Del Skrevet 15. februar 2003 Så sant så sant Kevin, så sant. Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå