Gå til innhold

Ordinær ultralyd


MarianneHR

Anbefalte innlegg

Jeg trodde man fikk innkalling til ultralyd bare noen uker etter at lege/jordmor har sent søknaden. Gleder meg veldig, skulle gjerne visst når det skal være.

Har noen av dere fått vite når dere skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var til legen på fredag, og da skulle han sende rekvisisjon til ultralyd.. Da var jeg 14+0, så jeg burde jo få timen ganske kjapt egentlig. Blir spennende å se hva som skjuler seg der inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

hei.....

jeg er nå 13 uker .... og var på ultralyd når jeg var 11 uker på vei....

kunne se en liten skjønn en som fektet vilt med armene sine...

måtte ha tidlig ultralyd fordi vi har hatt 2 spontanaborter før. og legen ville følge meg bedre opp denne gangen... heldigvis så så vi at den lille var veldig fornøyd å hadde det godt ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll hos lege like før jul. (ca. uke 9) I går (6. januar) fikk jeg brev i posten om innkalling til ordinær UL. Er nå 12+5. Sikkert litt forsinkelser inni der også pga. jul.

Problemet mitt er at jeg er bortreist den dagen jeg har UL. Får vel prøve å bytte time...

Så det kommer nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man innkalles til UL mellom uke 17-19, litt avhengig av kapasitet og sykehus. Selv er jeg i uke 14 og fikk svar fra sykehuset forrige uke. Skal inn til UL i uke 19, så det er fortsatt litt tid igjen...

Du får nok svar i god tid skal du se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar, husker ikke nøyaktig dato men det var i siste uken i mars. Jeg er 10+3 nå. Her i Bergen kaller de inn så snart de får beskjed om at du er gravid, dvs etter første kontroll. Jeg hadde en SA første gang jeg var gravid, og da husker jeg at jeg måtte ringe til KK og avlyse UL-timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...