Salute Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Litt teit spørsmål kanskje, men går det an å kysse noen når man er forkjølet uten å smitte de f. esk hvis man drikke sprit?
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Tror ikke spriten dreper forkjølelsesvirus da. Det har sannsynligvis spredd smitten allerede dersom du har vært i rimelig nærkontakt med vedkommende. Kyss i vei du dersom h*n vil. Enten så blir h*n smittet eller ikke.
hjertesukka Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Kyssing er med på å styrke immunforsvaret, har jeg hørt/lest. Så kyss ivei.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ingenting mot det, er man glad i en person så kysser man den. Det blir det samme med sine egene barn, hvem kysser ikke de når dem er syk?
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ingenting mot det, er man glad i en person så kysser man den. Det blir det samme med sine egene barn, hvem kysser ikke de når dem er syk? ← Nå er det kanskje forskjell på kyss og kyss da. Tror kanskje det spørres etter den type kyss man kan gi til kjæresten sin, og ikke den typen man gir barna sine Jeg susser og nusser og kysser på mine nærmeste uansett formkurve! Romantiske, dype kyss orker jeg ikke hvis jeg er forkjølet.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kysser kjæresten min selv om en av oss er forkjøla. Antagelig har vi jo smittet hverandre allerede før sykdommen ble utløst. Forøvrig har han dårligere immunforsvar enn meg, så det er sjelden jeg blir forkjøla selv om han er det. Men jeg ville vel kanskje tenkt litt annerledes om det var snakk om å kline med en man nettopp har møtt på byen - da ville jeg vurdert fordelene og ulempene med klining kontra smitte...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå