Gjest Lei av klump i halsen Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Den siste uken har jeg følt at jeg har en klump i halsen. Jeg merker den hele tiden og den er veldig irriterende. det er ikke noen synlig klump, og jeg får fint spist og drukket, den er bare veldig irriterende og plagsom. noen som har hatt lignende og vet hva dette er eller hva man kan gjøre for å få den bort? det er som om noe sitter fast i halsen, men uten at det faktisk er det
Devana Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Snodig nok så har jeg også det..Men jeg har slått meg til ro med at det bare er innbilning.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Har du brokk i magen(dvs magesekken glir over lukkemuskelen), eller øsofagitt(det er gjerne i kombinasjon med brokk) kan du få en følelse av at du har en klump i halsen. Har hatt det selv, og har det inn i mellom også. Har du noen andre plager? Som sure oppstør f.eks? Om det vedvarer burde du ta en tur til legen.
Sukkersøta Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det er ikke skjoldbruskkjertelen som er litt hoven kanskje? Ville tatt meg en tur til legen . Lykke til Endret 6. januar 2007 av Sukkersøta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå