bride-to-be Skrevet 8. mars 2007 #21 Skrevet 8. mars 2007 jeg synes at det er penest når alt "matcher" og har samme stil, men det betyr jo ikke alt alt trenger å ha samme font osv. Det er jo ikke så mange som kommer til å dra hjem å sjekke innbydelse ol opp mot hverandre...
Malama Skrevet 8. mars 2007 #22 Skrevet 8. mars 2007 Jeg trodde jeg hadde svart her allerede? Men altså: Alle invitasjonen er vel da sånn mer eller mindre like, og det er ikke det at de sammenligner disse med andres som er "problemet" vel, mer det at alle får hver sin innbydelse, kirkeprogram, bordkort og takkekort, og det er jo da om man har samme font på alle disse som diskyteres. Og da drar de ikke hjem til hverandre og sammenligner med hva andre fikk, men altså sine egne deler?
Bente:) Skrevet 8. mars 2007 #23 Skrevet 8. mars 2007 Ja jeg skal lage selv Liker å sette personlig preg på ting, samtidig som jeg får det mer gjennomført når jeg stusser med alt selv. Skrifttype har jeg ikke valgt enda, men innbydelsene blir doble kort i størrelse 15 x15 cm. Cremefargede kort med detaljer i gull og burgunder/lilla-aktig. Bordkortene skal lages i samme stil, men som en serviettring med ett hjerte med navnet til gjesten hengende i en gulltråd. Kirkeprogram og meny hopper vi over. Jeg har også planer om å lage noen av oppsatsene til bordene selv. Skal være slik, men i fargen som brudebuketten som skal ligne på denne. Mulig jeg får floristen til å lage bordpynten også, får se ann hvor mye jeg rekker selv.... Tror det kommer til å bli kjempefint jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå