Gå til innhold

Hva gjorde du med brudebuketten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har giftet dere, hva gjorde dere med buketten etter bryllupsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke giftet meg, men kan vel si hva jeg tror jeg kommer til å gjøre..

Tror rett og slett jeg kommer til å få tatt noen fine bilder av buketten hos fotografen, og så kaste hele greia når den visner. Av erfaring blir tørkede blomster bare til støvsamlere hos meg ;)

Skrevet

Giftet meg for 1,5 år siden. Buketten hang i kjelleren til tørk noen måneder. Nå ligger den øverst på skapet i stuen.

Det kommer litt an på hvordan blomster du har, om den egner seg til tørking eller ikke.

Mamma hadde sin i en hard boks på loftet lenge. Tror den lå der i 20 år jeg, men de prioriterte ikke å ta vare på den videre da de flyttet og ikke fikk så god lagringsplass lenger.

Skrevet

Jeg la min brudebukett på min mormors grav, synes det var fint

Skrevet

Jeg kommer til å ta bilder av den og legge den på farmors grav etter bryllupet.

Skrevet

Jeg kommer til å ta ut en eller to av blomstene- presse dem og legge i albummet (Det har moren min gjort også og det syns jeg var så fint.) Resten av buketten blir kastet når den visner....

Skrevet

Jeg tror også den blir med på bilder, også har jeg lyst til å legge den på graven til ei venninne som døde for noen år siden.

Men nå spurte du vel strengt tatt ikke oss som ikke har gifta oss, og hvertfall ikke meg som ikke har blitt fridd til engang, hehe :) Men planen er klar ;)

Skrevet

Den ble kastet da den visna. Men er foreviget på bilder.

Skrevet

Jeg tørket den og la den på viterineskapet sammen med andre blomster jeg hadde tørket.

Men da vi flyttet kastet jeg alle blomstene, det er noen skikkelige støvsamlere.

Tok bilder av den hos fotografen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kastet den etter en stund. Men jeg tok vare på litt av det ene båndet som var rundt buketten :sjenert:;)

Skrevet

Nå ligger mitt bryllup et stykke inn i fremtiden, så jeg vet ikke en gang hvilke blomster jeg skal ha. Men ser for meg at jeg presser et par, tar masse bilder og legger buketten på graven til pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...