Mrs B Skrevet 8. januar 2007 #21 Skrevet 8. januar 2007 Vi har gått for veldig vanlige "Din ****". Men siden han er fra England står det på norsk i hans ring, og engelsk i min Syns det var en søt vri for å inkludere hverandres språk!
Gummi Tarzan Skrevet 9. januar 2007 #22 Skrevet 9. januar 2007 Jeg tror vi skal ha "Du og jeg" i den ene ringen og "Vi to" i den andre.. Vi har hatt en intern greie på det i et par år, så jeg synes det er ganske søtt
amles Skrevet 11. januar 2007 #23 Skrevet 11. januar 2007 "den som gir seg er en dritt" ← Skal det stå i våre ringer! Dette har vært en intern spøk lenge...
Laban75 Skrevet 11. januar 2007 #24 Skrevet 11. januar 2007 (endret) "den som gir seg er en dritt" Skal det stå i våre ringer! Dette har vært en intern spøk lenge... ← Litt harry eller? Endret 11. januar 2007 av Laban75
amles Skrevet 11. januar 2007 #25 Skrevet 11. januar 2007 "den som gir seg er en dritt" Litt harry eller? ← Mulig det, jeg kan skjønne hva du mener. Men for oss så har det en helt spesiell betydning... Og det er jo ikke andre enn oss som ser hva som står inne i ringen.
Laban75 Skrevet 11. januar 2007 #26 Skrevet 11. januar 2007 Det er sant.. Og det var ikke meningen å være frekk altså.. Har bare alltid undret meg over de som skriver slikt. Romantisk er det jo ikke..
Gulltopp Skrevet 11. januar 2007 #27 Skrevet 11. januar 2007 Selv har vi "Evig din XXXXX" + dato for bryllupet. En venninne + mann har hhv: Gjennom livet hand i hand i den ene og i den andre står det Hand i hand gjennom livet. Mine foreldre har faktisk; "Evig din til Dovre faller" (de forlovet seg der oppe )
Mirabella83 Skrevet 11. januar 2007 #28 Skrevet 11. januar 2007 Det er fint når par velger noe som er spesielt for dem, synes jeg. Men det er jo ikke alle som har det heller da Lurer på hva vi ender opp med?!
Gjest smulan Skrevet 11. januar 2007 #29 Skrevet 11. januar 2007 HER er det mange forslag...noen bedre enn andre...syns egentlig: En avtale er en avtale var litt morsomt... ← Falt helt for "min tvillingsjel" vi!!! Har fra før "Din ......... og forlovelsesdato" og kommer til å tilføye - min tvillingsjel og bryllupsdato.
Kara W Skrevet 11. januar 2007 #30 Skrevet 11. januar 2007 Mine foreldre har faktisk; "Evig din til Dovre faller" (de forlovet seg der oppe ) ← Det hørtes veldig fint ut. Hadde tenkt 'Evig Din XXX', men det virker som om det er ganske vanlig. Skal helt klart huske denne når vi kommer så langt som å diskutere tekst i ringer (først må jeg få ham til å godkjenne invitasjonene. En ting om gang)
Vårbrud07 Skrevet 11. januar 2007 #31 Skrevet 11. januar 2007 Vi har den tradisjonelle "Din ****** + forlovelsesdato", så setter vi inn bryllupsdato i tillegg når vi gifter oss
amles Skrevet 12. januar 2007 #32 Skrevet 12. januar 2007 Det er sant.. Og det var ikke meningen å være frekk altså.. Har bare alltid undret meg over de som skriver slikt. Romantisk er det jo ikke.. ← Jeg synes ikke det var frekt. Er ikke spsielt hårsår.. Jeg har ikke lyst til å gå inn på grunnen her, men i vårt forhold er de ordene spesielt romantiske, fordi de er helt spesielle for oss.. For oss hadde det tradisjonelle blitt uromantisk. Vi skal også bare ha 777, ikke 7/7-07. Da tallene og datoen også har en spesiell betydning oss. Og det er det som er viktig, ikke sant, at det som står inne i ringen faktisk betyr noe, ellers så kunne man jo latt være å ha noe anet enn dato og navn.
Gjest Fresh Skrevet 12. januar 2007 #33 Skrevet 12. januar 2007 I disse skilsmissetider kunne kanskje "ta den ring og la den vandre" vært noe?
Laban75 Skrevet 12. januar 2007 #34 Skrevet 12. januar 2007 I disse skilsmissetider kunne kanskje "ta den ring og la den vandre" vært noe? ←
Gjest -eline- Skrevet 12. januar 2007 #35 Skrevet 12. januar 2007 I disse skilsmissetider kunne kanskje "ta den ring og la den vandre" vært noe? ←
Kara W Skrevet 12. januar 2007 #36 Skrevet 12. januar 2007 I disse skilsmissetider kunne kanskje "ta den ring og la den vandre" vært noe? ←
Lassie Skrevet 13. januar 2007 #37 Skrevet 13. januar 2007 Vi hadde lyst å ha noe sprelsk, men så ble det ikke det likevel, hehe.. Vi klarte aldri å bestemme oss for de morsomme variantene, så vi valgte mer sukkersøtt. Så i våre står det "For evig din xxx", vi har ingen dato, vi har for lange navn, hehe! Men vi syntes at teksten var viktigere enn dato, så derfor spilte det ingen rolle egentlig.
Gjest nimbus Skrevet 13. januar 2007 #38 Skrevet 13. januar 2007 Vi har "din xx bryllupsdatoen omnia vincit amor" Ble bittesmå bokstaver i min lille ring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå