water1 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hva skal dere kommende 2007 bruder (og andre også for den saks skyld) skrive i gifteringen? Jeg har lyst til å ha noen ord i den, annet enn dato. Trenger innspill
*Emma* Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Vi hadde lyst på noe spennede og morsomt men kom ikke på noe....så vi skal ha: *Emma* *Emma*mannen Endret 5. januar 2007 av *Emma*
Sunbird Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Vi har Evig din Alial og dato i forlovelsesringene, så det blir vel det samme i gifteringene, bare med ny dato
Betsy Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Hva som skal stå i ringene har jeg stooore problemer med - er ikke så glad i "kliss"! Vil at det skal stå noe søtt og morsomt. Det beste jeg har hørt hittil er "Du och jag" (de er norske), ment litt humoristisk, men det er jo brukt av noen vi kjenner så vi kan jo ikke herme!
mowgli Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Vi skal skrive utenpå ringen... "brud" "brudgom". Inni ringen står det din "brud/grudgom" forlovelsesdato bryllupsdato.
*Emma* Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 (endret) HER er det mange forslag...noen bedre enn andre...syns egentlig: En avtale er en avtale var litt morsomt... Endret 6. januar 2007 av *Emma*
linky Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 I våre gifteringer står det: din...(forlovelsesdato) Gift...dato
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 En avtale er en avtale var litt morsomt... ← Mange rare forslag der ja...
Gjest Ballerina Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 Nå har vi navnene våre, i min står det "min forlovedes navn & mitt navn forlovelsesdato", og når vi gifter oss skal vi sette inn " bryllupsdato"
Apple- Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 Det beste jeg har hørt hittil er "Du och jag" (de er norske), ment litt humoristisk, men det er jo brukt av noen vi kjenner så vi kan jo ikke herme! ← Hvor kan dere ikke det, hvis dere liker det så godt at dere faktisk har lyst til å bruke det?
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 HER er det mange forslag...noen bedre enn andre...syns egentlig: En avtale er en avtale var litt morsomt... ← Nytte tutten min??
Gjest Scaphoid Skrevet 7. januar 2007 #18 Skrevet 7. januar 2007 HER er det mange forslag...noen bedre enn andre...syns egentlig: En avtale er en avtale var litt morsomt... ← Mange rare forslag her Blir nok "ingen grunn til panikk i ringen min"
Furstina Skrevet 8. januar 2007 #20 Skrevet 8. januar 2007 Jag har en förlovningsring och en vigselring. I förlovningsringen står det "Æ ælske dæ 21/12-2001" I vigselringen står det "NAMN 02.08.02" Min man har bara en ring men har fått plats med samma två texter i den-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå