Gå til innhold

Desperate Housewives sesong 3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har sett på og vill diskutere med meg. Hva tror dere om mannen til Bree? Blir Carlos og Gabby sammen igjen? Var mannen pedofil (dere som ser på vet hvem jeg mener) Og hva gjør Sussan med advokat forslaget til den britiske sjarmøren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skulle eg veldig gjerne vore med å diskutert, men eg har kun sett sesong 1 :grine:

Skrevet

jeg har sett episodene... tror Gabby og Carlos blir sammen, jeg synes de er litt søte slik de holder på nå :hjerte:

Mannen var pedofil, men utgjør ingfen trussel mot guttene. Det får en overraskende slutt det der. er ikke sikker på det advokatforslaget? har visst ikke fått det med meg, er ikke så stødig i engelsk hele tiden...

Hva syntes du om den episoden på kjøpesenteret??

Skrevet

Får vi se Jared Leto eller er dette kun usanne rykter?

Skrevet

jeg har ikke sett han enda...

Skrevet

Er 100% sikker på at jeg har lest et sted at han skal komme inn i noen episoder som Gabby's elsker/nye kjæreste. Men her står jo ikke serien nevnt, så frykter at det bare er usanne rykter. :sur:

Skrevet

kanskje de holder på med en sesong 4 og det er der han dukker opp

Skrevet
jeg har sett episodene... tror Gabby og Carlos blir sammen, jeg synes de er litt søte slik de holder på nå  :hjerte:

Mannen var pedofil, men utgjør ingfen trussel mot guttene. Det får en overraskende slutt det der. er ikke sikker på det advokatforslaget? har visst ikke fått det med meg, er ikke så stødig i engelsk hele tiden...

Advokatforslaget går ut på at Sussan lar den britiske kjæresten betale advokat kostnadene til Mike, mot at Sussan ikke treffer Mike lenger. Jeg har sett til episode nr 10 i denne sessongen. Jeg syntes også Carlos og Gabby burde bli sammen igjen, men begynner å bli usikker :)

Episoden på kjøpesenteret syntes jeg var en bra vri, de måtte jo bli kvitt hun dama på en eller annen måte :ler: Lurer også på hvordan det går med Julie og sønnen til Edie :ler: Utrolig spennende dette .

Skrevet

har sett frem til episode 10 jeg og. Det var jo der svaret kom på han pedofile?? han gjemte vekk alt slik at hun skulle få dårlig samvittighet. Søsteren døde og han ble skremt bort fra byen. Da sa han på slutten at hun hadde gjort det så mye enklere når den syke søsteren døde pga av rykter.( Hun er hun blonde med alle ungene, glemmer alltid navnet hennes :sjenert: ) Det var søsteren som hadde holdt han tilbake slik at han ikke hadde gjennomført noe,

Skrevet

Hvem er pedofil?

Og når kommer sesong 3 på norsk tv.?

Skrevet

Og når kommer sesong 3 på norsk tv.?

Det lurer jeg også på. Jeg har sett sesong 1 og 2 - venter spent på hva som skjer i sesong 3.

Skrevet
har sett frem til episode 10 jeg og. Det var jo der svaret kom på han pedofile?? han gjemte vekk alt slik at hun skulle få dårlig samvittighet. Søsteren døde og han ble skremt bort fra byen. Da sa han på slutten at hun hadde gjort det så mye enklere når den syke søsteren døde pga av rykter.( Hun er hun blonde med alle ungene, glemmer alltid navnet hennes  :sjenert: ) Det var søsteren som hadde holdt han tilbake slik at han ikke hadde gjennomført noe,

Jeg fulgte kanskje ikke helt med :ler: Utrolig guffent hverfall. Gleder meg til søndag, for da kommer det en ny episode :)

Skrevet
Det lurer jeg også på. Jeg har sett sesong 1 og 2 - venter spent på hva som skjer i sesong 3.

Jeg tror den kommer nå snart, men vet ikke akkurat når. Sesong tre er kjempe kul, akkurat som de andre med mange nye mysterier :)

Skrevet

Episoden på kjøpesenteret var bare dødsbra!! Gråt så tårene trillet..hehe

Har ogå sett til episode 10 og er veldig spent på fortsettelsen:)

Julie og nivøen til Edie er bare så søte sammen synes jeg..men han er vel ikke helt til å stole på da..

Skrevet
Episoden på kjøpesenteret var bare dødsbra!! Gråt så tårene trillet..hehe

Har ogå sett til episode 10 og er veldig spent på fortsettelsen:)

Julie og nivøen til Edie er bare så søte sammen synes jeg..men han er vel ikke helt til å stole på da..

Nei jeg tror ikke han er til stole på. Han tok jo noe alkohol i sekken hennes på det kjøpesenteret, men det skjedde så masse etter det at vi fikk vel aldri svar på hvorfor han gjorde det...

Skrevet

Elsker epsioden på kjøpesenteret, satt og gråt og gråt og gråt.

Jeg blir så frustrert av advokatforslaget. Jeg vil jo at Mike og Susan skal være sammen. Grrrr.

Men elsker denne sesongen. Skikkelig frustrerende konflikter, slik det skal være.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

herlig! jeg klappet i hendene og var superglad da hun døde, det har jeg venta på, hehehe!

vi satt oppe i hele natt og så episode 1-11, man blir jo så utrolig hekta! men har det kommet en episode 12?

ah, dette var en herlig sesong... :)

Endret av orakel
Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg har sett frem til episode 11 og er veeeldig fornøyd så langt. Sesong 3 var et friskt pust etter en forferdelig kjedelig andresesong. Førstesesongen var jo bra pga usikkerheten med hva som skjedde rundt Mary Alice, men så tapte det seg i andre sesong. Hele den der Caleb-greien var rett og slett bare ikke spennende nok, den nye familien engasjerte ikke, og en del av figurene (spesielt Susan) ble nesten tegneseriefiguraktige. De var mye flinkere med å introdusere nye spennende figurer i sesong tre, og nå er det faktisk spennende å se hva som skjer fra gang til gang. Spent på hva som skjer fremover med Bree og Alma ^^

Skrevet

Episode 12 kommer i dag, 14. januar. Her er en side som er veldig grei til å sjekke når episodene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...