Gjest 123456 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som vet om den 815..eller hva det nå var telefonen som står oppført på fritt sykehusvalg sidene også har kjennskap til mer oppdaterte ventetider enn det i mange tilfeller står på webben, eller om man må kontakte hvert enkelt sykehus for det? Altså; jeg tenker på å bytte sykehus pga nesten et års ventetid dit jeg opprinnelig er henvist. Jeg ser derfor på et sykehus som har bare 3 mnd ventetid - eller de hadde det 1.desember da disse sist ble oppdatert på Sykehusvalg websidene. Jeg er jo interessert i kortest mulig ventetid, så jeg kommer jo ikke til å søke til det sykehuset dersom de 3mnd som var oppgitt i desember f.eks. skyldes mange avbestillinger eller noe sånt, slik at de i dag kanskje er oppe i 6mnd ventetid...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Ring og spør da vel Verre er det ikke. Sheeez, enkelte ting KAN man faktisk finne ut av sjæl.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 ^Enig. Noen gidder ikke å løfte en finger for å finne ut av ting, men venter heller at andre skal legge det opp i fanget på dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå