Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bodylotion bruker du og hvorfor?

Enkelt og greit.

Personlig har jeg brukt mye forskjellig, men ender stadig opp med Nivea og Natusan som jeg kjøper i dagligvaren.

De er jo helt ok og dessuten veldig billige. Ellers har jeg ingen favoritter, så jeg er alltid villig til å prøve noe nytt hvis noen har noe bra som kan anbefales.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har meget sær hud, ekstrem tørr og er allergisk mot mye rart. Men jeg har funnet en krem som funker, sommer som vinter. En krem jeg aldri får krokodillehud av. Det er Body Butter fra Body Shop, Brazil Nut eller Shea. De lukter fantastisk og holder en hel dag. Jeg elsker dem. Dessverre har de gått opp i pris fra 98,- til nå 149,-. Men tro meg, det er verdt det!

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg bruker Vichy Lipidose 2, og synes at den er veldig bra for tørr hud.

Bruker nesten bare Vichy i hudpleieprodukter og er veldig fornøyd. Fås kjøpt på apoteket.

http://www.vichy.com/

Skrevet

Body Lotion relaxing action fra L'Occitane.

Skrevet

Jeg bruker bodylotion fra biotherm og er meget fornøyd :smilorange:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker bodylotionene fra L'Oreal (Nutri Therapy og Nutrilift), Vichy Lipidiose 2, og Jason Natural Cosmetics Aloe Vera bodylotion. Jeg har veldig tørr hud, og bruker gjerne mandelolje i tillegg.

Skrevet

Den beste jeg har hatt er Kiehl's Creme de Corps. Spesielt på vintertid er den super. Den er fyldig, og man må bruke litt tid på å smøre den på. Av de litt lettere typene, liker jeg Premier Dead Sea best. Av de billige typene liker jeg Revlon Natural Honey Lotion

Skrevet

Jeg liker faktisk best Dove sin silkening lotion. den med litt skimmer i. Reagerer fort på bodykotion, så det e rmange jeg ikke kan bruke, også av de dyrere merker, men denne er bra synes jeg. Ellers liker jeg Intensive Care sine bodylotions.

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg fikk gave eske med L'oreal Nutrisoft og Exfotonic Scrub Gel i julegave. Og har aldri vært så fornøyd med noen scrub gel og lotion, bena mine har blitt kjempe myke og fine :tommel:

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg liker faktisk best Dove sin silkening lotion. den med litt skimmer i. Reagerer fort på bodykotion, så det e rmange jeg ikke kan bruke, også av de dyrere merker, men denne er bra synes jeg.

samme her, og jeg har aldri klødd eller blitt rød av Dove sine

Skrevet

Er ikke så veldig inne på bodylotions, men hvis jeg først bruker er det;

- Biotherm

- Body Butter, Pink Grapefruit. Heerrrlig. :D

Skrevet

Green Tea fra Arden. Lett konsistens, lukter godt og passe med fukt.

Skrevet
Jeg fikk gave eske med  L'oreal Nutrisoft og Exfotonic Scrub Gel i julegave. Og har aldri vært så fornøyd med noen scrub gel og lotion, bena mine har blitt kjempe myke og fine :tommel:

Fekk ei slik gåveeske i fjor og var svært nøgd med den! Ellers er Body Butter frå Body Shop min store favoritt! :)

Gjest Blanca
Skrevet

L'Oreal Nutri Lift (kommer alltid tilbake til denne) og Weleda Malva Body Lotion er mine favoritter. Weleda sin er fantastisk til tørr og kløende hud.

Skrevet

I eksemperioden er det bare én bodylotioen jeg kan bruke og det er Spenol, av alle ting...

Resten av året bruker jeg helst Biotherm. Green Tea har veldig god konsistens og trekker inn lett, men den lukter for mye. Vil helst ha bodylotion helt uten parfyme, jeg...

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er evig fan av Body Shop når det gjelder body lotion. Varierer litt mellom body lotion og -butter, og favorittene er pasjonsfrukt, mango og jordbær.

Skrevet

Den blå/hvite fra Biotherm har vært min følgesvenn i mange år. Dermalogica også for litt ekstra boost nå i vinterhalvåret.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

aderma exomega lotion, den er dyr (synes jeg), men når man får den til jul gjør jo ikke det noe! :)

har tørr hud, og får fort eksemflekker/tørre flekker, nå er jeg helt fri for det!

Endret av Fruktfat
Gjest Leiababe
Skrevet

Liker gode, gamle og billige Spenol. Jeg reagerer superfort på alt mulig, men det er en av de få som fungerer på min hud. Kan også bruke Natusan sine produkter så lenge de er uten noe særlig parfyme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...