Vårbrud07 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er her noen som har tips til ok hoteller i københavn? Helst med god standard og en overkommelig pris..... Endret 3. januar 2007 av Vårbrud07
Mrs B Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Vi bodde på Savoy i københavn da vi var der (ikke samme som Savoy i London!!). Ca 800-900kr pr natt for et dobbeltrom. Helt grei standard, rent og pent og bra frokost (vanlig). Hadde prøvd den!
Gjest Skya Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Vi bodde på Savoy i københavn da vi var der (ikke samme som Savoy i London!!). Ca 800-900kr pr natt for et dobbeltrom. Helt grei standard, rent og pent og bra frokost (vanlig). Hadde prøvd den! ← Der bodde vi også. Hadde familierom (oppholdsrom, soverom, bad og wc) og betalte 5500 kr for onsdag til søndag. (vi var 3 stk). Helt grei standard og gangavstand til sentrum. Hotel Savoy Endret 4. januar 2007 av Skya
mowgli Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 The Square Perfekt beliggenhet rett ved Rådhusplassen, ca 4 minutter å gå fra Togstasjonen. Stilig hotell, fine rom og deilig frokost! Ett rimeligere alternativ er Danhostel har ikke bodd der selv men har fått det anbefalt av flere som har vært der.
Brunhilde Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har bodd på Danhostel og likte meg godt. Det var fin, men enkel, standard uten f.eks tv på rommet, men det trenger man strengt tatt ikke når man er i Køben. Jeg kunne godt tenkt meg en tur og bodd på Admiral. Det er et flott hotell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå