Arwen Skrevet 3. januar 2007 #1 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvor kan jeg få kjøpt en rimelig treningsball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #2 Del Skrevet 3. januar 2007 Det spørs hva du mener med rimelig da Jeg kjøpte min i sportsbutikk. Valgte en ball fra Nordica hvor det også var inkl. treningsvideo. Tror jeg betalte 200 - 300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er billig nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #4 Del Skrevet 3. januar 2007 Oj. Det var billig. Betalte 700 for min (med pumpe) hos fysioterapaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #5 Del Skrevet 3. januar 2007 Her ser du den ballen jeg kjøpte. Var i en kjedebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grisen Skrevet 4. januar 2007 #6 Del Skrevet 4. januar 2007 På xxl koster den 199 kr om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 4. januar 2007 #7 Del Skrevet 4. januar 2007 Her ser du den ballen jeg kjøpte. Var i en kjedebutikk. ← Jeg har også denne. Ballen er stooor. Pumpen gikk i stykker første gang jeg skulle ta den i bruk, så å kjøpe en skikkelig pumpe i tillegg anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #8 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har også denne. Ballen er stooor. Pumpen gikk i stykker første gang jeg skulle ta den i bruk, så å kjøpe en skikkelig pumpe i tillegg anbefales. ← Min pumpe holdt, men det kan jo være at jeg hadde flaks eller at du var uheldig. Hadde iallfall ventet med å kjøpe ny pumpe til den andre eventuelt gikk i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 4. januar 2007 #9 Del Skrevet 4. januar 2007 Ser de har en ball til 199,- på G-sport og nå. Min er kjøpt fra England for litt over 200 kr, kjøpte den derfra fordi jeg ønsket kvalitet og fitnessball var nytt da jeg kjøpte min. Jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe en større ball enn 65 cm. Man kan også bruke en vanlig pumpe til luftmadrass hvis man har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg skal ha en ball som er akkurat 65 cm. Har snakket med fysioterapauten om det. Får ta en runde en dag og kikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 6. januar 2007 #11 Del Skrevet 6. januar 2007 Anbefaler og se litt på kvaliteten! Se etter en ball med litt kraftig materiale! Og at den ikke er "glatt". Jeg har en reebook 65cm, mener jeg betalte 600kr for den. Men den er kjempegod!! Og den holder lenge, det vet jeg, for de har den på treningssentret og har hatt samme ballen i flere år nå, og den er like fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 6. januar 2007 #12 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvor stor bør en slik ball være? Jeg er 174 cm høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er 171 høy og fikk beskjed om at jeg ikke måtte kjøpe noe mindre enn 65 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 7. januar 2007 #14 Del Skrevet 7. januar 2007 Når du sitter på ballen skal du ha ca. 90 grader i knærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå