Gå til innhold

Treningsball

Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Det spørs hva du mener med rimelig da ;)

Jeg kjøpte min i sportsbutikk. Valgte en ball fra Nordica hvor det også var inkl. treningsvideo. Tror jeg betalte 200 - 300 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser du den ballen jeg kjøpte. Var i en kjedebutikk.

Jeg har også denne. Ballen er stooor. Pumpen gikk i stykker første gang jeg skulle ta den i bruk, så å kjøpe en skikkelig pumpe i tillegg anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jeg har også denne. Ballen er stooor. Pumpen gikk i stykker første gang jeg skulle ta den i bruk, så å kjøpe en skikkelig pumpe i tillegg anbefales.

Min pumpe holdt, men det kan jo være at jeg hadde flaks eller at du var uheldig.

Hadde iallfall ventet med å kjøpe ny pumpe til den andre eventuelt gikk i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de har en ball til 199,- på G-sport og nå. Min er kjøpt fra England for litt over 200 kr, kjøpte den derfra fordi jeg ønsket kvalitet og fitnessball var nytt da jeg kjøpte min. Jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe en større ball enn 65 cm. Man kan også bruke en vanlig pumpe til luftmadrass hvis man har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en ball som er akkurat 65 cm. Har snakket med fysioterapauten om det. Får ta en runde en dag og kikke litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler og se litt på kvaliteten! Se etter en ball med litt kraftig materiale! Og at den ikke er "glatt".

Jeg har en reebook 65cm, mener jeg betalte 600kr for den. Men den er kjempegod!! Og den holder lenge, det vet jeg, for de har den på treningssentret og har hatt samme ballen i flere år nå, og den er like fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...