Miss moneypenny Skrevet 24. august 2009 #101 Skrevet 24. august 2009 Men mange av dere som klager på billige gaver som koster 600 skjønner jeg ikke. Skjønner ikke vitsen at man omtrent må ta opp lån for å "vise hvor glad man er i alle" i julen. Samme her. For min del handler det ikke om hvor mye gaven kostet, men om gaven er gjennomtenkt, og gitt fra hjertet. I eksempelet med smykke og øredobber fra H&M, hadde jeg blitt mer glad for en sjokoladeplate, da jeg har nikkelallergi. Så jeg føler at hvis hun virkelig hadde brydd seg om meg hadde hun gitt meg noe annet. Lillebroren til samboeren min ga meg et par varme hello kitty sokker, de var kjempesøte, og jeg følte at det var noe av det beste jeg fikk den jula, fordi det var en gave jeg virkelig likte! Jeg skjønner ikke hvorfor folk gir bare for å gi, når det skinner igjennom at de ikke har lyst. Har ikke folk lyst til å gi men en gave, så har jeg ikke lyst til å ta imot heller.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #102 Skrevet 24. august 2009 Men mange av dere som klager på billige gaver som koster 600 skjønner jeg ikke. Skjønner ikke vitsen at man omtrent må ta opp lån for å "vise hvor glad man er i alle" i julen. Jeg har ikke sett noen som klager over billige gaver som koster 600.. Mulig å få et eksempel..?
Jade Skrevet 24. august 2009 #103 Skrevet 24. august 2009 Jeg har ikke sett noen som klager over billige gaver som koster 600.. Mulig å få et eksempel..? Jeg fikk 600 kr til jul men ingen bursdagsgave Hadde jeg fått julegave til 600, så hadde jeg ihvertfall ikke sutret over manglende bursdagsgave. 600 er jo kjempemye, og nok til både julegave, bursdagsgave og vel så det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå