Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Midlertidig løsning på mitt problem må vel være å fjerne meg fra denne dataen som ødelegger all min konsentrasjon... :-?

Jeg skal skrive særemnet på data, men må nok lage meg en del disposisjoner først, og de funker best håndskrevne, synes jeg.

Og når de er ferdige, så får jeg skrive ferdig på data, men uten nett-tilkobling! Må lære meg det der.

Merkelig hvordan den knappen nesten

skrur seg på av seg selv...

:sjenert:

Nå må jeg få i meg dagens første måltid, og disposisjonere litt, før jeg må få med meg et og annet på tv. At det går an! Men jeg er så svak så svak...

Godt at Mannen skal på trening fra 16-19, så kan jeg være alene. Med han her, får jeg ihvertfall ikke gjort en ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke laget ferdig alle disposisjoner enda, men jeg har sett litt på oppsettet for hele særemnet.

Er litt mer positiv nå, for jeg har prøvd å dele opp arbeidet litt.

Idag har jeg svart på problemstilling til Bok A.

Imorgen skal jeg svare på Bok B og begynne med en disposisjon for sammenligning.

Fredag har jeg forhåpentligvis lest ferdig Bok C, og kan skrive handlingsreferat av den og svare på problemstilling.

Lørdag kan jeg skrive en sammenligning av de tre bøkene.

Søndag får jeg gjøre ferdig oppgaven, dvs: forside, innholdsfortegnelse, presentasjon, bakgrunn for valg av bøker og tema, konklusjon og utbytte.

Puh! Det er så greit å planlegge litt! Uten planlegging er det ikke rart jeg holder på å bli gal! Hvis jeg holder meg til planen nå, så går dette bra... :danse:

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brun utflod nå!

Siden det visstnok var blødning fra følsom slimhinne,

og ikke kroppen som forbereder seg litt tidlig på menstruasjon,

så er det jo ikke noe å juble for heller...

For det sier ingenting om kommende menstruasjon (eller ikke)!

Og derfor forstår jeg heller ikke hva som skjer nå... :roll:

Og hvorfor var det bare på Dag 22-31 at slimhinnen blødde?

Jeg forsto det som at hormoner, som jo er forskjellige i forskjellige deler av syklus, kan gjøre slimhinnen mer eller mindre følsom!?

Blør jeg psykisk?

Er det det at jeg endelig vet hva det brune kommer av?

Gidder ikke slimhinnen å kødde med meg når den ikke

klarer å lure meg mer?

:forvirra:

Det begynte å blø (brun utflod) på Dag 22 denne syklusen. Jeg var på GU på Dag 23 og blødde en del den dagen (pga grafsing på tappen), men så var det slutt... :-? Var det virkelig slimhinna som tenkte at det ikke var noe vits i å prøve seg på lureri, fordi jeg visste hva som foregikk?

Eller gjorde GU-legen noe rart? Lagde hun en propp?

Nei forresten, jeg har jo hatt hvit utflod... :roll:

Bør ikke slimhinnene være mer følsom ved graviditet??

Man hører jo om de som blør i munnen og nesen...

Blør de i skjeden også??

Jeg har hatt blod på snytepapiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Å så spennende da :hoppe:

Krysser fingrene for at det blir din tur til å teste positivt denne gang :danse:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimhinnene blir mer skjøre under graviditet.

Jeg har blødd en del i nesen og litt i tannkjøttet under svangerskapet. Har roet seg litt nå, men jeg blør veldig lett i nesen. Spesielt hvis jeg er stresset.

Spennende. Krysser alt for deg :wink:

Klem ny dag :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet blod i snytepapiret. Masse. Særlig i dag. Men jeg er dønn sikker på null klaff, for jeg har nettopp funnet rosa på tissepapiret og.

Vet ikke helt hva jeg driver med her :roll: Jeg prøver ikke å ta ifra deg motet i alle fall! Helt sant, men det virker kanskje sånn.

Krysser alt jeg har for at det er innertier på deg denne gangen - for det fortjener du!

:blomst:

Så flink du er med særemnet! Jeg gjorde vel storparten av skrivinga natta før innlevering :roll: Leverte, prøvde hardt å holde meg våken et par timer, skulka resten av dagen og dro hjem og sov :P

Vi er flinke vi skjønner du, vi er bare så forbaska ustrukturerte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende :o :o :o Håper virkelig på at dette er positive tegn!!!!

Krysser alt for deg (men ikke bena i dag...he he)

Stoooor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker da veldig spennende....!!! :o

Og om du skulle se snurten av mensen alikevell, så send den over til meg så skal jeg ta den denne gangen *venter på mens*

Krysser alt jeg har for deg

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke lykke til med ditt største ønske, Lillen! Jeg håper!

Og lykke til med oppgaven. Det er lett å bli forstyrret av nettilkoblingen, det vet vi vel mange av oss som er her. :oops: Men det ser ut som om du har laget en god fremdriftsplan!

Jeg håper enda mer... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær (de eneste kroppsdelene som ikke verker...) for at det endelig har klaffet for dere :tommelsmil:

Også et pittelite hoppekryss, SimSalaBim :wink:

. . . . . . . . :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere helt på styr?? :sjokk::ler2:

Jeg har sett noen blodbuser på papiret sånn innimellom, Magnhild, ikke mer enn det! Og så har jeg sluttet å blø i tannkjøttet, nor jeg vanligvis gjør ganske ofte :wink:

Takk for at du er så avslappet... :ler2:

Takk for kryssing, Capricorn! :D

Tusen takk du også, Nydag! :-D

Rosa er en teit ubetydelig farge, Jolie! Ikke bry deg med den. Den skal ikke ødelegge for vår felles ikm vel!? Du forstår vel at jeg er like dårlig som deg på struktur? Jeg har hatt mange måneder på meg, men begynte liksom nå... :roll: Var vi rettet mot du og jeg, eller mot du og sambo?? :ler2:

Det går helt fint at du ikke krysser beina, Lilletrollet! Så lenge du krysser noe annet...så er jeg fornøyd! :ler2:

Sender gledelig mens til deg, Chiquita! :D Takk for kryss!

Ja til bølge, Murmel! :-D Jeg krysser fo oss alle!

En fremdriftsplan kan godt se fin ut, Havsulen... :oops: Jeg har ikke begynt på dagens ennå... Skammer meg! Takk for håp! :D

Det ante meg at du kom til å knirke litt idag, Bizzy! :ler2: Men takk for smertefrie kryss! :wink: Simsalabim er i minnet!

Har var det litt av en iver! :sjokk:

Det er ikke meningen å dytte opp forhåpningene til folk her! :ler2:

Og ikm er ikke før lørdag... :roll:

Den hvite utfloden har begynt å minke nå. Så nå er det nesten tomt der inne! :-? Sjekker to ganger daglig nå, for det er litt uvandt å ikke ha brunt... :-?

Inatt satt vi oppe til kl 6 :oops: Vi spilte MarioParty i 10 timer :o

*springer og gjemmer seg*

Har nettopp kjøpt brukt Nintendo64, og storkosa oss på bekostning av døgnrytmen...

Og derfor har dagen hittil vært litt slapp, så jeg må snart komme igang med dagens :-x

Følte meg litt småkvalm inatt. Det kan ha med at vi glemte middagen igår og var sulten, eller det kan være fordi jeg fikk magesmerter (som jeg jo pleier å ha om morgenen), og smerter kan gjøre en litt kvalm...

Har kjent det litt idag også, men det gikk over da jeg åt noen flak potetgull.

Lillen

Dag 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har mistenkelig mange graviditetstegn her :D

Skal du ikke teste snart?

I helga?

Jeg har tro på at Hanni tar deg med i det blå dragsuget :wink:

Klem fra murmeldyret! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det som er planen, ja, murmeldyret :enig_animasjon:

den nye måten å bli gravid på, er nemlig resept på Pergotime...

heia Lillen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok spørre legen om resept på pergotime ved neste konsultasjon jeg også... uansett svaret på mannens test :roll:

GOD HELG LILLEN :kose:

Psst... kroppen er faktisk verre i dag... trodde ikke det gikk an jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som skjer eller ikke skjer, Murmel, så venter jeg med evt testing til neste uke :wink:

Ja, jeg håper virkelig vi nå har funnet oppskriften, Hanni! :wink:

Hvis jeg er gravid nå, så kan jo jeg og Hanni sende deg våre resepter, Bizzy!? :ler2:Det er bra du er ferdig med babylaging for denne gang, for utifra hva jeg kan skjønne, så er du ikke mye tess i senga for tiden!? :ler:

Jeg forstår ikke hvor dere får alle symptomene fra? Er det noe mellom linjene på det er skriver, som jeg selv ikke ser...?? :roll:

Ingen kvalme

Ingen trøtthet

Ingen svimmelhet

Ingen "følelse"

Ingen rarhet

Ingen neseblod

Ingen utflod

Ingen ømme pupper

Ingen store pupper

Ingen fløyelstapp

Jeg begynner å lure på om jeg har hatt sen eggløsning, for jeg forstår ingenting. Det er IKM imorgen, så vi får bruke sex til å undersøke mer...det pleier å sette igang mensen litt, hvis den likevel ligger på lur!

Lillen

Dag 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillen skrev:

Ingen kvalme

Ingen trøtthet

Ingen svimmelhet

Ingen "følelse"

Ingen rarhet

Ingen neseblod

Ingen utflod

Ingen ømme pupper

Ingen store pupper

Ingen fløyelstapp

Jammen..., det er jo nettopp de linjene vi har lest :wink:

Bare se på f.eks. Meta som hadde symptomer alle andre sykluser enn den det klaffet i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Jeg klarer bare ikke å forstå at man

kan være gravid uten å føle det...

Nå må jeg tilbake til særemnet!

Irriterer meg at jeg ikke bare kan ha det fint,

og glede meg til å flytte!

:sur:

Jeg vil ikke skrive mer!

Dessuten så har jeg Nintendo-tommel (=stor)

Og den fingeren bruker jeg til Space-knappen nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man kan veldig godt være gravid uten å føle det.

Da jeg endelig ble gravid sist, var jeg symptomløs.

Det var kun manglende mens som fikk meg til å ta en test :wink:

Lykke til med flytting og skriving!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har klaffet for dere jeg :danse:

(nå er det to nye innlegg i dagboka mi. for jeg holdt på med det første da du postet ditt..)

Lykke til med skrivingen. Går nok bra skal du se :kose:

Da jeg hadde særemne tror jeg jeg gjorde det meste på under to uker...ikke særlig bra planlagt... :roll:

Men jeg har alltid vært sent ute med alt sånt...

Stiler vi fikk to uker før innlevering, skrev jeg gjerne kvelden før... :roll:

Lykke til med flyttingen :D

Stor klem fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...